5 Aralık 2013 Perşembe

London Film Academy’

London Film Academy’nin vizyonu film yapımcılarının kendi stillerini bulabilecekleri motive edici ve takım çalışmasına dayanan bir film okulu yaratmaktı. Bu vizyon doğrultusunda okul profesyonel, yapıcı, disiplinlerarası ve yüksek standartlara sahip bir eğitim vermektedir. Dersler sinema endüstrisi profesyonelleri ve tam zamanlı okul eğitmenleri tarafından sunulur. 2002 yılından bu yana LFA son derece hızlı gelişmiştir. 2006 yılında film yapımcılığı kuruluşu Panico’da okulumuz bünyesine katılmıştır. Panico’nun “patronları” arasında Terry Gilliam, Terry Jones ve Ben Kingsley gibi isimlerde vardır. Bu sayede okul daha kısa süreli ve farklı alanlarda programlar sunmasına olanak tanımıştır.
Film yapımcılığı için yolculuğunuz LFA’de başlar ve genç filmciler için mezunlar klübünde devam eder. Club Panico@LFA mezunların iş bulması, projeler ile kendilerini geliştirmelerine destek verir. Öğrenciler ve onların başarıları okulun başarısını sağlar. Okulun en büyük hedefi öğrencilerin sinema endüstrisinde çalışan bireyler haline gelmesidir.
Neden London Film Academy:
  • Film endüstrisinde gerekli olacak pratik becerilerin kazandırılması
  • İhtiyaçlarınıza ve hedeflerinize uygun program seçenekleri
  • Takım çalışmasına dayanan yapıcı bir ortamda eğitim alma şansı
  • Film yapımcılığının kalbi Londra’da dost canlısı ve sıcak bir ortamda eğitim
  • Mezuniyet sonrası devam eden kişisel iletişim
  • Yoğun ders saatleri
  • Sinema alanındaki güncel becerilerin ve bilgilerin film endüstrisi profesyonelleri tarafından      sunulması
  • Tüm film yapımı sürecini kapsayan dersler
  • Kişisel gelişim için danışmanlık
  • Küçük sınıflarda eğitim
  • Master class, workshoplar, film festivallerine katılma
  • Diğer ünlü film okulları ile işbirliği
  • Mezunlarının %85’i 6 ay içinde sinema sektöründe işe başlıyor
  • Fulham Broadway’e 5 dakikalık yürüyüş mesafesinde restore edilmiş bir kilisede konumlanmış okul
  • Prodüksiyon ve post prodüksiyon ekipman ve olanakları
  • Vakıf bazlı bir film okulu olması nedeniyle en düşük maliyetle en kaliteli eğitim
  • Ekstra saklı masraflar bulunmaması
  • Burs imkanı
  • Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                     Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
      Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                                   SD YURTDIŞI EĞİTİM
    DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
    SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                         SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                              www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                              www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder