7 Aralık 2013 Cumartesi

Sydney ‘de İşe Yerleştirme

  Sydney ‘de İşe Yerleştirme
Sydney’de İş Bulma : Yarım gün iş mi bakıyorsunuz? İşveren bulmakta ,görüşme hazırlığı için ve özgeçmiş hazırlamada yardıma ihtiyacınız mı var ? Bu 5 saatlik kurs size Avustralya’da yarım gün iş bulmak için ve yeteneklerinizi geliştirmenizde yardımcı olacak.
Kurs şunları içeriyor ; -Avustralya’da çalışmak için bilmeniz gerekenler,
-İş bulma hakkında ip uçları,
-Özgeçmiş ve mektup hazırlama,
-İş görüşmesi  bilinmesi gereken ip uçları ,ve pratik,
-Kurs 5 günde sonlanıyor.Her Cuma günü 8:30’dan 2:30’a kadar devam eder.
-Bir sonraki kurs ise 25 Mayıs’ta .Lütfen özgeçmişiniz ile ilgili yazınızı getirin.
-Fiyat:  $ 50 her gün ve sınıf için 
-Bu kurslar için önceden ödeme yapmalısınız.
-Resepsiyondan yerinizi ayırtın.
KONUŞMA VE TELAFFUZ KURSU :
Kurslar 4 Mayıs’tan 25 Mayıs’a kadar olan tarihlerde olur.Cuma günleri 8:30 ‘dan 2:30’a kadar sürer.
-Fiyat: Her gün için $ 50 ya da her kurs  için $ 200 (4 hafta için)
Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder