5 Aralık 2013 Perşembe

SD ile Uzaktan Egitim Alın

SD ile Uzaktan Egitim Alın


yurtdışı eğitim


  Evinizden istediğiniz saatlerde ulasım ücreti ödemeden  zaman harcamadan masraf yapmadan egitim almak mümkün !
Uzaktan (Online) Egitimlerin Avantajlari Nelerdir?
1- En iyi üniversitelerde okuma sansi elde edersiniz
 2- Çok daha kisa sürelerde mezun olup, diplomanizi alabilirsiniz
 3- Zaman ve mekandan bagimsiz egitim alabilir, bu arada ister çalisabilir, ister gezebilirsiniz
 4- Çok daha düsük ücretlerle okuma sansini elde edersiniz
 5- Ingiltere`nin en saygin üniversiteleriden mezun olabilirsiniz. 
                
SD ile  Ingiliz Üniversitelerinde uzaktan lisans egitimi alan ögrencilerimiz ilk 2 yildan sonra son yillarini üniversitenin kendisinde devam edebilmektedirler. Böylece ilk 2 yili online, son yili ise örgün ögretim olarak alabilirler.Böylece Derby, Birmigham City, Wales, Sheffiald Hallam, East London, Bradford gibi saygin Ingiliz üniversitelerinden uluslararasi geçerlilige sahip diploma alabilirler.Böylece egitimin üçte biri örgün oldugu için YÖK tarafindan da denklik verilmektedir.
      
Uzaktan/Online Egitim Fiyatlari
Amerika'da lisans programlari saatlik 250 $ talep ederken, yüksek lisans programlari için fiyat, kredi basina 430 $ civarindadir. Amerika'daki bir okuldan online isletme yüksek lisans egitimi almak isteyen bir ögrenci, kredi basina ortalama 700 $ ödeyecektir. Lisans için ise bu rakam 500 $ civarindadir.Bu nedenle en dogru yaklasim istenen ülke, okul ve bölümün belirlenmesi olacaktir.
Yurtdisinda bulunan ve diplomalarinda uzaktan egitim ile örgün egitim mezunlari arasinda fark gözetmeyen okullardan mezun olmak oldukça avantaj saglayacaktir.
Hangi Alanlarda Egitim Alabilirsiniz?
Lisans ve Lisans Tamamlama
Isletme ve Yönetim
Isletme
Insan Kaynaklari Yönetimi
Hukuk
Kamu Yönetimi
Uygulamali Psikoloji
Bilgisayar Bilimleri
Muhasebe ve Finans Yönetimi
Isletme Maliyesi
Bankacilik ve Finans
Pazarlama Yönetimi
Uluslararasi Turizm ve Otelcilik Yönetimi
Uzaktan egitim sunan üniversitelerimiz
University of Wales
University of Derby
London School of Business and Finance
University of Teeside
Bradford University
Birmingham City University
University of Sunderland
Anglia Ruskin University
Egitim Baslangiç Tarihleri 
Uzaktan (online) egitim programlari 4 farkli dönemde baslamaktadir. Bu dönemler Ekim, Ocak, Nisan ve Temmuz. Bu tarihlerden herhangi birinde baslamaniz mümkündür.
Baslangiç tarihleri her ayin 30`undadir. (Ekim 30, Ocak 30, Nisan 30 ve Temmuz 30)
Basvurular egitim baslangicindan en az 2 ay önce yapilmalidir.
Ingilizce Yeterlilik 
Ingiltere`de uzaktan egitimlerde egitim dili Ingilizcedir. Egitim programlarina basvuru için akademik düzeyde Ingilizce gereklidir. Akademik düzey uzaktan egitimlerde "upper-intermediate ve üstü" düzeydir.Düzeyin belirlenmesi için basvuru yapan adaylardan TOEFL ya da IELTS gibi sinavlar istenmektedir.
EVİNİZDE RAHAT ORTAMLARDA CAYINIZI YUDUMLARKEN EGİTİM ALMAK İSTERMİSİNİZ ?
        
                                   sd yurt dışı egitim size en  uygun programı sunar 
DETAYLI BİLGİ İÇİN 
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder