11 Temmuz 2013 Perşembe

GASTRONONİ EGİTİMİ


yurtdışı eğitim


             
MÜKEMMEL BİR GELECEK İÇİN 
Makedonyada Dünya Standartlarında Mutfak Sanatları Okuyun !
YÖK denkliği var
AB diploması 
Yasam sartları  ucuz 
Yıllık harc fiyatları cok uygun
Askerlik tecili mümkün
                        

Lisans programi süresince ögrencilere restoran, yiyecek-içecek yönetimi, yemek pisirme teknikleri ve sanat-kültür konularinda egitim verilmektedir. Yiyecek-içecek yönetimi ve yemek pisirme teknikleri teorik ve uygulamali dersler olarak hazirlanmistir. Bölüm de egitim dili Makedoncadir. Ingilizce ve Italyanca ek dil olarak zorunlu ögretilmektedir. Klasik yemek pisirme teknikleri, Balkan, Fransiz, Türk, Osmanli, Akdeniz, Uzakdogu mutfaklari ve Modern mutfak teknikleri uygulamali olarak verilmektedir. Pastacilik sanati, çikolata hazirlama teknikleri, sarapçiliga giris gibi diger pratik derslerin yaninda ögrenciler sanat tarihi, dünya mutfak kültürü, yemek tarihi gibi teorik derslerle mutfak sanati ve kültürünü degisik perspektiflerle derinlemesine uygulamali ve teorik olarak inceleyeceklerdir. Yeme-içmenin  bir sanat olduguna inan programda temel sanat egitimi, resim, heykel gibi alanlarda da ögrencilere egitim verilmektedir.
              
Bölümde ögrencilerin bilgi, beceri ve yaraticiklarini gelistirebilecekleri üst düzey teknoloji ile düzenlenmis iki profesyonel mutfak ve 1 egitim restorani bulunmaktadir.
Dört yillik lisans egitimi veren Gastronomi bölümü Mezunlari Ab Mavi Diplomasi almaktadirlar . Manastir Üniversitesi SD YURT DISI DANISMANLIGINA    Önkayit yaptiran Ögrenciler bölüme kaydolmaya hak kazanan ögrenciler fakülteye Eylül ayinda baslamaktadirlar 
Bölüm kontenjani 50 kisi ile sinirlidir.
 
                                      

   Is Dünyasi Ile Iliskiler

Sektör-Üniversite' isbirligi düzenli olarak Üniversitemize konuk edilen yöneticilerin yani sira, isyeri ziyaretleri de gerçeklestirilmektedir. Isbasi egitimin gerekliligine bölümümüzce önem verilmekte gerek mutfakta gerekse serviste hizmet standartlari ve profesyonel yönetim anlayisinin yerlesmesi için bes yildizli otel mutfaklarinda otelin idari sefleri ile birlikte salon-mutfak iliskisi uyumu gözler önüne serilmektedir. Üniversitemizin Sürekli egitim Merkezi ile birlikte kendilerini daha da gelistirmek isteyen ögrencilerimize veya uzmanlik kazanmak isteyen kisi ve kurumlara sertifika programlari düzenlenmektedir.

Bölümümüzden mezun olacak ögrencilerimizin çalisabilecekleri is alanlari:
•    Bes yildizli otel mutfaklari,
•    Yiyecek-içecek isletmeleri,
•    Kurumlarin mutfaklari,
•    Catering sirketleri,
•    Kurvaziyer seyahat organize eden gemiler,
•    Kendi islerini kurabileceklerdir.
                       SD YURT DIŞI EGİTİM ÜSTÜN HİZMET ANLAYIŞI İLE SİZLERE DANIŞMANLIK VERMEKTEDİR .
                       
               GÜVENİN VE HİZMETİN ADI SD YURT DIŞI EĞİTİM !      
DETAYLI BİLGİ İÇİN -
SD YURT DIŞI EGİTİM   OFİS TEL -   0232 441 74 34  
                                    SİRKET   - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder