11 Temmuz 2013 Perşembe

LİSE DİPLOMANIZLA ÜNİVERSİTEYE YERLEŞİN


yurtdışı eğitim


              MAKEDONYA ÜNİVERSİTELERİ TÜRKİYE BAŞVURU MERKEZİ 
                                                     
                      SD YURT DIŞI EGİTİM DANIŞMANLIGI İLE HAYALLERİNİZİ ERTELEMEYİN!

              2013-2014  KAYITLAR BAŞLADI ACELE EDİN KONTENJANDAN YER ALIN !
                                                      

                                                      sadece lise diplomanız ile 
            avrupanın en iyi üniversitelerinde egitim almak sd ile mümkün !
                                      
  tıp,diş hekimliği ,hemsirelik ,fizik tedavi  yıllık 1000 euro(üstelik iki esit taksitle ödenir ) 
   hukuk .pedogoji,mimarlık ,gastronomi (mutfak sanatları)mühendislik yıllık 600 euro (üstelik iki esit taksitle ödenir )
                    üniversiteyi kazanamadım diye üzülme! 
                          
alan sınırlaması yok 
lys sınavına girme sartı yok 
YÖK DENKLİĞİ var 
avrupa birliği diploması veriliyor 
yıllık harc ücretleri 600-1000 euro arası 
bolognoya tabii üniversiteler
askerlik teciliniz mümkün 

          SD YURT DIŞI EGİTİM İLE  İSTEDİĞİNİZ BÖLÜMÜ OKUMA FIRSATI YAKALAYIN!       

       FİRMAMIZA ÖZEL MAKEDONYADA EGİTİM ALMA FIRSATINI KACIRMAYIN !
                                            
ÖĞRENCİLERİMİZİN YORUMLARI 
Adanada yasıyordum.Bioenerji ve kinestezi eğitiminin makedonyada oldugunu duydum arastırıyordum ki  sd yurt dışı egitimi bana tavsıye ettiler ve kendileri ile iletisime gectik .Annem SD yurt dışı eğitim danışmanları ıle konustu ve onlara güvendi  sonra karar verdik.sd yurt dışı eğitim danışmanlıgı kayıt işlemlerimi ve diğer oturum işlemlerimin hepsini yaptı ve benimle cok iliglendiler .  makedonyada ilk yıl hazırlık aldım simdi fizik tedavi okuyorum  okuyorum buradan cok memnunum her seyden önce  hayat ucuz ,harclar ucuz ve egitimde gayet iyi .ben sd ile buraya geldim .sd yurt dışı egitim danışmanları benimle hala cok ilgileniyorlar ve biz onlarla bir aile olduk .sizde istediğiniz bölümü secmek ve makedonyada okumak isterseniz size sd yi tavsiye ediyorum 
                                                                                Uğur Güher- fizik tedevi bölümü.
Merhaba ben izmirde yasıyordum üniversite sınavında istediğim bölümü kazanamadım  .ben internetten arastırırken izmirde sd yurt dışı egitim danışmanlıgını buldum .ailemle birlikte ofislerine gittik .son derece güzel bilgilendirildik .sd yurt dışı egitim danışmanları ne dedilerse  yaptılar ve evrak yada işlemleri onlar hallettiler benim evime yerlesmemı sagladılar yanıma arkadas buldular.Kendilerinden ailemde bende cok memnun kaldım .Şu anda burada makine mühendisliği okuyorum sizde makedonya düsünüyorsanız sd yurt dışı egitime güvenin diyorum .
                                                                                                                   emre aykan -makine mühendişliği.

 daha fazla bilgi almak için 0232 441 74 34 yada 0544 656 09 23 nolu telefonlardan yadawww.sdyurtdisiegitim.com.tr adresinden bilgi istek formunu doldurarak bize ulasabilirsiniz yada telefonunuzu birakın biz sizi arayalım 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder