11 Temmuz 2013 Perşembe

    Sd yurtdışı eğitim danışmanlık sırketının makedonyadaki en guvenılır sırketlerden bırının oldugunu dusunuyorum. bazı  sırketlerın ogrencılerınde sorun cıkarken bızım evraklarımızda  hic sorun cıkmadı .her işimizle onlar ilgilendiler yurt bulma yerlestirme vb . Ben Sd yurtdısı egitim ile makedonyaya geldıgım ıcın  cok memnunum.
                                                                SEFA-makina mühendisliği-Makedonya 
        Ben sd yurtdışı egitim ile avusturya endüstri mühendisligi kaydımı yaptırdım .viyanaya gitmeden cok heyecanlıydım .beni sd yurtdışı egitimin danışmanı karsıladı.daha önceden evim kiralanmıştı .oraya gittik benim her seyimle ilgilendiler ben sd yurtdışı egitime cok tesekkür ediyorum .burada cok mutluyum sizde viyanada egitim almak istiyorsanız hic düşünmeyin sd yurt dışı egitim sizinle son derece güzel ilgilenecektir .
                                                                 MERVE -endüstri mühendisliği -Viyana 
        Ben sdyurt dışı egitimi tavsiye üzerine duydum .ailem onları aradı ve hemen kaydımı yaptırdım cünkü bizim tanıdıgımız cok memnun kalmıstı .bende makedonyada tıp okumak istiyordum .su ana kadar hic bir sorunum olmadı benimle cok ilgilendiler yurt da kalıyorum ama danışmanlar her makedonyaya geldiklerinde bizim le toplantı yapıp sıkıntı yada sevinclerimizi paylasıyorlar her aradıgımda onları buluyorum ve anında cözüm getiriyorlar .her kese tavsiye ediyorum 
                                                                   MERT -tıp fakültesi-Makedonya
        Ben sd yurt dışı egitim ile maltada dil kursu aldım .maltada ki okul,vize işlemleri  kalma yerimin ayarlanması gibi tüm işlemlerim sorunsuz halloldu .maltada egitim aldım oradanda memnun kaldım sizde yabancı dil egitimi istiyorsanız ben yabancı dil yerinde öğrenilir diyorum 
                                                                             ALİ-Malta dil okulu 
         Almanyada mühendislik egitimi almak istedim .sd yurtdışı egitimi ben internetten buldum .ofislerine gittim kendilerini gördüm ve daha cok güvendim ve su an almanyada mühendislik okuyorum sizede tavsiye ederim 
                                                                                 ALİCAN-makina mühendisligi-Almanya
         Bilgisayar mühendisligi mezunuyum kanada da master programı istedim benim sitediğim bölüm 3d anımasyon du.butik calışma yaparak benim okuyacagım tüm üniversitelerin bilgilerini bana verdiler ve aralarından secme sansım oldu .tabiiki ben cok mutlu oldum  .kalma yerimin ayarlanması ,prosedurlerin yapılması ile ilgili ben hiç bir iş yapmadım .evraklarımı verdim her sey ile sd yurt dışı egitim ilgilendi .kendileri ni  bu işin uzmanı olarak görüyorum .her kez sd yurt dışı egitimin hizmetlerinden yararlansın diyorum .
                                                                                    ORBAY- bil .müh.MASTER-Kanada 
Güven ,kalite ve huzurun adı SD yurt dışı egitim danışmanlıgı dır.
                                 Siz okuyun basarılarınızla biz gurur duyalım .
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               Sd yurt dışı eğitim
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder