10 Temmuz 2013 Çarşamba

makedonya üniversiteleri basvuru merkezi 
Egitim 2013 - 2014 Egitim Dönemi KAYITLARIMIZ BASLADIMakedonyada egitim almak isteyen ögrencilerimize duyurulur.Kontenjan sorunu yasamamak için simdiden basvuru yapabilirsiniz.Firsati kaçirmayin!
Türkiyede her yil binlerce kisi yüksek ögretim alabilmak için üniversite sinavlarina giriyor.istedigi meslegi okuyabilmek ve ya meslek sahibi olabilmek için cok kücük yaslardan itibaren hazirliga basliyor hayatin büyük bir kismi sisteme ayak uydurmak için okul ,dersane özel ders arasida  geciyor.üniversite sistemide her gecen yil zorlasiyor. sistemin defalarca degisir olmasi  ayrica bir sorun teskil etmektedir.bu sistem karmasasi içinde ögrencilerimizin bir coguda istedikleri bölümü kazanamayip istemedikleri bir bölümde okumak zorunda kaliyorlar .maalesefki bu duruma sikca rastlar olduk bu caresizlik türkiyedeki ögrencilerin yurtdisindaki üniversitelerde okuma hevesini arttirdi ve her yil artan oranda ögrencimiz yurt disinda egitim almak en dogru karari verebilmek  için arastirmalar yapiyorlar.
Merkezi Washington’da bulunan Uluslararasi Egitim Enstitüsü, yurtdisinda egitim gören üniversite ögrencilerinin sayisinin arttigini açikladi. Kurulusa göre, 2000 yilindan bu yana kendi ülkeleri disinda üniversite egitimi alan ögrenci sayisi yüzde 60 artti.French, yabanci ülkelerde egitim almayi tercih eden Amerikali ögrencilerden biri. Uluslararasi Egitim Enstitüsü’ne göre, 2008 yilinda üniversite egitimi için baska ülkelere giden ögrenci sayisi yüzde 8 artti. Bu sayininson 20 yilda 4 kat arttigini Amerika Disisleri Bakanligi da dogruluyor.
Bakanlik yetkilisi Judith McHale, “Küresel ekonomik ortamda ögrencilerimizin dünyayi daha iyi anlamalari için bu artisin önemli olduguna inaniyoruz,” diyor.
Carolyn French ise nereye giderlerse gitsinler, ögrencilerin çok sey ögrenecegini söylüyor.
French’e göre Amerika birçok kültür dünya görüsü ve bakis açisi içinden sadece birini temsil ediyor.   Uluslararasi Egitim Enstitüsü’ne göre, kendi ülkeleri disinda üniversite egitimi alan ögrenci sayisi 3 milyon. 2025 yilinda bu sayinin 8 milyona çikmasi bekleniyor.http://www.amerikaninsesi.com/content/a-17-2009-11-28-voa12-8814 0397/871667.html SD yurtdisi egitim olarak biz ögrencilerimizin hayalini kurdugu  meslerklerde egitim almalarini istiyoruz. cünkü meslekte mutlu olan bireyler basarili,  saglikli ,olurlar ve bunun arkasindanda maddi basari gelir.
Sevgili velilerimiz ve ögrencilerimiz iste BIZ DE  bu durumdayizdiyorsaniz  sd yurtdisi egitim danismanlari  sizin yaninizdadir.butik hizmet anlayisimiz ve güclü egitimli uzman kadromuz ile size  iyi bir hizmet vermeye calisiyoruz .Danisanlarimizin sosyo kültürel durumlari ,beklen tileri ,egitime bakis acilarini ve maddi durumlari cercevesinde hangi ülkenin o kisilere  uygun oldugunu saptiyor ve aile ögrenci ve danisman olarak birlikte karar vermenizi sagliyoruz en iyi egitimi, en düsük ücretlerle almanizi saglarlar. Makedonyada yasam; Makedonyada egitim ücretleri çok uygun oldugu gibi, ögrenciler için Makedonyada  yasam da çok uygundur. Bir ögrenciye Makedonyada yasam ve barinma için aylik ortalama 350-400 €  yeterli olabilmektedir. Nüfus yogunlugu olmadigi için sehir içinde ulasim derdi yok ve ulasim ücretleri uygun. Makedonyada barinma konusunda yurtlar yeterli degil. erken basvuruda paylasimli odalarda kisi basi 100 euro ya kalabilirler.  Ögrencilerimiz  daha çok kiralik evler tercih ediyorlar.Esyali evlerin kirasi metrekaresine göre 200-300 € arasinda degismekte. Iki veya üç ögrencimiz kaldigi zaman bu ücretçok uygun olmaktadir.
Makedonya Üniversiteleri;
Makedonya Devlet Üniversiteleri,
Kiril Metodi Üniversitesi, Kliment Ohridski Üniversitesi, Tetova Devlet Üniversitesi, Goce Delcev Üniversitesi. Bu üniversiteler devlet üniversiteleridir.
Türkiye Yüksekögretim kurulu (Yök) tarafindan taninan Makedonya özel üniversiteleri ;
Üsküp Amerikan College (Amerikan üniversitesi), Makedonya Avrupa üniversitesi, Güney Dogu Avrupa Üniversitesi (SEEU).
MIT üniversitesi.Uluslararasi Struga Üniversitesi, Fon ÜniversitesiMakedonyada egitim ücretleri; Üsküp-Kiril Metodi Üniversitesi ;  800 € ile 3000 € arasi.
Istip-Goce Delcev üniversitesi , 1000 €. 1500 €, Kliment Ohridski üniversitesi bütün bölümler için 700. Güney Dogu Avrupa üniversitesi yillik egitim ücreti 2000 €. Üsküp Amerikan College (Amerikan üniversitesi), Ingilizce bölümler 2600 €,Makedonca bölümler 2400 €. MIT Üniversitesi 3000 €. Uluslararasi Struga üniversitesi egitim ücretleri 2400 €, Fon Üniversitesi egitim ücretleri 2000 €.
Makedonya Avrupa Üniversitesi yillik egitim ücretleri 2500 ile 4000 € arasi. Makedonya Üniversite ücretleri ve bölümleri hakkinda ve Makedonyada egitim ücretleri ile ilgili daha genis bilgi için web sayfamizda "Üniversitelerimiz" bölümüne bakabilirsiniz Avrupa  birligine girmeye tam aday olan makedonya avrupa egitim sistemini benimsemistir.
Üniversitelerini yakindan takip eden ve  hizmetlerini  buna  göre sekillendirerek, siz  degerli  ögrencilerimiz için her konuda  en iyisini bulmaya gayret eden, tüm uygulamalari ve gelismeleri  yakindan takip eden bir kurumuz. Sizlere çok kültürlü, sira disi bir ortamda üniversite egitimi ve kariyer hayalinizi birlikte gerçeklestirme imkani sunuyoruz.Yurtdisinda üniversite egitimi almak gibi önemli bir karar alirken, erkek ögrencilerimizin askerlik tecil durumlarida cok önemlidir .sd yurtdisi egitim bu durumuda degerlendirip sizi yönlendirecektir.makedonya üniversitelerinde  askerlik ile ilgili bir sikinti yasanmaz. fedakar ailelerinizi de düsünmek zorundayiz.
Yurtdisinda egitim ücretinden yasam,barinma ücretine kadar nasil inceliyor,üniversitenin denkligini sorguluyorsaniz karar verdiginiz ülke ve üniversite için tercih edeceginiz danismanlik ve rehberlik firmasini da titizlikle seçmellisiniz .
Yurtdisi egitim danismanligi yapan fakat daha makedonyaya gitmemis hatta yurtdisina hiç cikmamis fakat  bünyesinde tercüman olmayan üniversite okumus bir danisman bulundurmayan  bir cok danisman sirket lere rastlayabilirsiniz .SD yurtdisiegitim danismanlarimiz , sizin için en uygun ve iyi hizmet verecek  gönderecegi ülkeyi son derece iyi taniyan güclü egitimli uzman kadrosu ile sizlere butik hizmet veren bir kurumdur Yurtdisinda egitim almak isteyen ögrencilerimize, Makedonya  Üniversiteleri , uluslararasi geçerliligi olan diploma firsatini, en uygun ekonomik sartlarda sunuyor. Yapacagimiz etik danismanlik  size farkimizi hissettirecek farkli bir hizmet alacaksiniz.!
                               üniversiteye girmek artik hayal degil!
Sevgili danisanlarimiz SD Yurtdisi egitim  uzman kadrosu ile egitim prosedürleri ile sizleri yormaz siz bizim istedigimiz evraklari bize ulastirdiktan sonra siz sadece hayalini kurdugu nuz üniversitede okumanin keyfini cikartirisiniz göreceksiniz. Sundugumuz kaliteli ve en ekonomik hizmetleri, sizlere en yakin ofislerimizden ögrenebilirsiniz. Türkiye  geneline yayilmis ofislerimizde yüksek standartlarda ve güler yüzlü hizmet  için sizlere bir telefon kadar yakiniz.
Güven ,kalite ve huzurun adi SD yurt disi egitim danismanligi dir
Siz okuyun basarilarinizla biz gurur duyalim .
Egitim için yatirim yapan herkese en içten dileklerimizle basarilar diliyoruz.

SD yurt disi egitim

DETAYLI BILGI IÇIN - HAFTA ARASI VE CUMARTESI GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI ULASABILIRSINIZ
SD YURT DISI EGITIM OFIS TEL - 0232 441 74 34
SIRKET - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50

www.sdyurtdisiegitim.com.tr ADRESINDEN BILGI ISTEK FORMUNU DOLDURABILIRSINIZ .DANISMANLARIMIZ SIZLERE EN KISA ZMANDA BILGI VERECEKLERDIR.

www.sdyurtdisiegitim.com.tr ADRESINIDEN BIZ SIZI ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANISMANLARI SIZI EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR
Türkiye genelinde temsilcilikler verilecektir.ilgilenenlerinfo@sdyurtdisieegitim.com.tr bilgilerini gönderebilirler .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder