4 Aralık 2013 Çarşamba

neden londrada dıl eğitimi

neden londrada dıl eğitimi


yurtdışı eğitim


NEDEN LONDRA?
Londra Birleşik Krallık'ın ve İngiltere'nin başkenti olduğu gibi hem Avrupa'nın hem de dünyanın en önemli şehirlerinden birisidir. Şehir bu özelliğiyle her yıl milyonlarca ziyaretçiyi ağırlamaktadır. Başkent Londra, kültürler üstü yapısı ve eğlencenin İngiltere’deki kalbi olması nedeniyle de şehir hareketliliğinin tadına varmak isteyen ya da bu hareketlilikten kopamayanlar için muhteşem imkanlar sunmaktadır. Yıllar boyu farklı dil, din ve ırktan insanları içinde bulundurup kültürlerini kaynaştıran Londra yaşamaktan zevk alınabilecek, cıvıl cıvıl, renkli bir şehir olduğu gibi İngilizce eğitimin de dünyadaki 1 numaralı merkezidir. Londra özellikle yaz aylarında zaten çok yüksek olan yabancı nüfusunun daha da artmasıyla birlikte oldukça kozmopolit bir hale bürünmekte ve dünyanın her yerinden gelen insanlarla tanışmak isteyenler için bulunmaz fırsatlar sunmaktadır. 24 saat boyunca uyumayan bir şehir olan Londra çok iyi bir altyapıyla sağlanmış ulaşım imkanları ile büyük şehir yaşamından kopamayanlar için ideal bir yurtdışı eğitim noktasıdır.
  
Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.

                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.

  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.

                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM

DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  

                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50

                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder