5 Aralık 2013 Perşembe

SD YURT DIŞI EĞİTİMİN HİZMET BASAMAKLARI

 SD YURT DIŞI EĞİTİMİN HİZMET BASAMAKLARI

SD yurt dışı eğitime bir sekilde ulaşmış danışmanlık isteyen kişilere basından sonuna doyurucu bir hizmet vermekteyiz .

 

  Türkiye'de ve bağlantılı olduğumuz tüm ülkelerde ki  konusunda uzman danışman kadromuzla butik hizmet anlayışımızla öğrenci odaklı büyük bir aileyiz.

             

ÖNCELIKLE SD YURT DIŞI EĞITIMIN KALITENIN VE GÜVENIN ETIK KURALLARIN ÖNCELIKLI OLDUGU BIR HIZMET ANLAYIŞIMIZI DANIŞANLARIMIZA  HISSETITIRIRIZ. ÖYLEKI KIŞILERIN ÖNCELIKLERI ISTEDIĞI BILGILER EN DOĞRU SEKILDE GÜLERYÜZLÜ HER BIRI KONUSUNDA DENEYIMLI YABANCI DILI OLAN ÜNIVERSITE MEZUNU ARKADAŞLARIMIZ KENDILERINE HER KONUDA YARDIMCI OLURLAR.

Öğrencimiz hangi konuda desteğe ihtiyacı varsa o konuda ,e mail ,telefonla bilgi vermek , broşür  kataloglarla desteklemek  orada yaşayan öğrencilerimizle iletişim kurmalarını sağlamak bizim görevimizdir.

Ayrıca biz SD yurt dışı eğitim danışmanlıgı olarak öğrencilerimizin ailelerine cok önem vermekteyiz. Onların çocuklarını göndermenin verdiği tedirginliklerini anlayabiliyor ve onlara yardımcı oluyoruz. Ailelerimizden çocuklarıyla birlikte o ülkeye gitme isteği gelirse hiçbir danışmanlık  ücreti  almadan  pasaport  işlemlerinin danışmanlığına  kadar  yapıyor  öğrencimizle birlikte  aile fertlerininde çocukla gitmelerini sağlıyoruz. Aile fertleri çocuğunun  okuduğu üniversiteyi görüyor, sosyal çevresini tanıyor , evini yada yurtdunu görme şansı oluyor ve gözleri arkada kalmadan ülkeye döndüklerinde rahat bir nefes alabiliyorlar.BizSDyurtdışı eğitim danışmanları olarak öğrencilerimize ve ailelerine konfor yasatıp mutlu bir şekilde okumalarına yardımcı oluyoruz.
SD yurt dışı eğitim danışmanlığı sizlere dünyadaki tüm egitim olanaklarını sunar.

SD  YURT DIŞI EĞITIM DANIŞMANLIĞINDA CALIŞAN UZMAN DANIŞMANLAR BU CEŞITLILIK ARASINDAN SIZIN DOGRU KARARI VERMENIZE YARDIMCI OLURLAR.

   

Danışanlarımıza Verdiğimiz Hizmet Alanlarımız Şunlardır ;

-Küçük öğrencilerimize  aileleri ile birlikte istedikleri ülkede dil egitimleri yurt içi yada yurt dışında yaz yada kış kampları,
-Yurt dışında lise egitimleri,
-13-18 yaş arası yurt dışında dil egitimleri,yurt içinde yada yurt dışında yaz yada kış kampı,
-Üniversite eğitimi,
-Üniversitede okuyan  öğrencilerimize yurt dışında maaslı yada maaşsız staj imkanları,
-Üniversite  de okuyan öğrencilerimiz için yurt dışında dil eğitimleri,
-Üniversite de okuyan öğrenciler için amerika da work and travel,
-Üniverisitede okuyan yada bıtırmiş öğrenciler için camp usa,
-Master eğitimleri,
-Doktora eğitimleri
-İş eğitimleri , iş için yabancı dil eğitimleri,
-Stajlar,
- Yurt dışında iş bulma calışma olanakları ,
-Hobi eğitimleri (fotograf,yoga ,resim, karikatür,mutfak sanatları vb ),
-Çift anadal yapma imkanları,
-Spesifik alanlarda uzmanlık,
-Sertifika eğitimleri,

Öğrencilerimize Yapacağımız Hizmetler:

SD  yurt dışı eğitim kadrosu ile eğitiminizi planlarken sizin daima en dogru bilgi ile yanınızdayız.

Ücretsiz Danışmanlık Aşaması

 Almak istediğiniz eğitim ve amaçlarınızın saptanması amacıyla,

a) Sizin için en uygun egitimin saptanması için kişisel bilgilerinizin alınması örneğin  eğitim durumunuz, yabancı dil seviyeniz, hangi ülkede ne eğitimi almak istediğiniz vb...

b) Gitmek istediğiniz ülke için vizede bir sorunla karşılaşıp karşılaşmayacağınız sorgulanır ve kişisel bilgileriniz alınır.

c) Eğitime başlamak istediğiniz tarih göz önünde bulundurularak ülkelerin vize verme konusundaki sürelerin ne olduğu hakkında güncel bilgiler verilir. (vizenin alınması süreci, duruma göre 2 hafta ile 2 ay arasında değişebilmektedir.)

d) Eğitim süreniz göz önünde tutularak yaklaşık minimum ve maksimum bütçeniz hesaplanır (eğitim, konaklama, cep harçlığı, uçak bileti, sağlık sigortası, vize ücreti)
e) Almak istediğiniz eğitim ve ülkeler ile ilgili mukayeseli bilgiler size sunulur ve karar verme konusunda seçenekler sunulur.
f) Danışmanlık hizmetlerimizin ücretsiz olduğu ve gideceğiniz okula direkt gitmekle SD vasıtası ile gitme arasında bir fark olmadığı hatırlatılır.
g) Okulların liste fiyatları dışında herhangi indirim başlamış ise bu indirimlerden aynen istifade edebilirsiniz.
h) Fazla sayıda öğrenci göndermelerimizden dolayı Sd yurt dışı eğitime verilen indirimlerden öğrencilerimizin yararlanmasının sağlanmaktadır.
i) Danışanlarımızın her konudaki sorularını yanıtlamak onların akıllarındakı soru isaretlerini ortadan kaldırarak en dogru kararı verebilmelerini saglamak amacıyla dogru bılgilendirme süreci ….
Bir sonraki aşama; "KARAR VERME"

Karar Verme Aşaması

a)Karar verilen  ülke konusunda hangi şehirlerde, hangi okullarda eğitim alabileceğiniz size detaylı bir şekilde anlatılır .
b) Okulların sunduğu eğitim imkanları, konaklama seçenekleri, sosyal imkanları ve maliyetleri mukayeseli bir şekilde size sunulur.
c) Okulların orijinal broşürleri incelenmek üzere size verilir varsa CD'leri izlenir, web sayfalarına erişiminiz sağlanır.
d )Daha önce o eğitim kurumunda okumuş öğrencilerimiz ya da hala orada devam eden öğrencilerimiz ile iletişim sağlanarak sizin son durumlar hakkında bilgilenmeniz sağlanır .
e)Ülkelerin değişen ya da güncellenen prosedürlerini sizinle paylaşmaktayız.
bir sonraki aşama; KAYIT

 Kayıt Aşaması

 
a) Karar verilen eğitim kurumunun  kayıt formu  SD yurt dışı eğitim danışmanları ıle birlikte doldurulur .
b) Depozit bedeli ödenir. (Nakit / kredi kartı veya banka havalesi ile)
c) SD yurt dışı egitim  danışmanınız akseptans alımı (okul kayıt kabul belgesi) için derhal egitim kurumu  ile irtibata geçer.gerekli işlemleri gercekleştirir.
d)Akseptan gelince hemen ucak bileti rezervasyonunuz yapılır,
 bir soraki aşama; "VİZE HAZIRLIK"

Vize Hazırlık Aşaması

 
a) Okuldan akseptansınız ve fatura detaylarınız gelir (faks / e-mail veya kargo ile) doldurulur.
b)Vize ile ilgili tüm prosedür size liste halınde verilir ve bılgilendirilir.
gerekli evrakların hazırlanması için size yardımcı olunur .
c) Vize için gerekli belgeler sizden teslim alınır ve bir kez daha SD yurt dışı eğitim danışmanları tarafından kontrol edilir. Eksiklik varsa tamamlamanız istenir.
d) Vize formu danışmanınız tarafından profesyonelce eksiksiz olarak doldurulur.
e) Vize için randevu gerekiyorsa hemen randevu alınır . Vize müracaatı, müracaat edilecek ülkenin prosedürlerine uygun olarak yapılır. (Kargo ile veya şahsen müracaat şeklinde) 
 f)vize işlemlerinde eger öğrencinin sahsi müracaatı gerekiyorsa size bilgi verilir ve vizeye gitmeniz konusunda yardımcı olunur ,
g) vizeye şahsi müracaat gerekmediği durumlarda sd yurt dışı eğitim sizin vize işlemlerinizi yapacaktır .
Bir sonraki aşama; "VİZE ALINMASI"

Vize Alınması Aşaması

a) Konsolosluk tarafından mülakat talebi geldiyse size ön hazırlık bilgisi verilir.
b) Öğrenci vizeniz alınmış bir şekilde pasaportunuz teslim alınır.
c)  Vizeniz alındıktan hemen sonra konaklama rezervasyonunuz kesinleştirilir.
d)  Uçak biletiniz alınır.
e)  Pasaportunuz, uçak biletiniz, konaklama detaylarınız size anlatılır verilmesi gereken evraklar size verilir. 
 f) Gideceginiz ülkelerde danışmanlarınız veya okul görevlileri sizi havlimanında karsılarlar .
g) Araç transferi ile  konaklayacağınız yere ulaştırılırsınız. Eğer karşılamayı okul yapıyorsa okulla irtibat  kurularak transfer işleminiz onaylanır.
h) Okulunuzun ücreti (fatura bedeli), depozit bedeli mahsup edilerek sizin tarafınızdan okula havale edilir ve banka swifti’nin bir kopyası SD yurt dışı eğitime teslim edilir.
 i) Elinize liste halınde o ülkenin en acil durumda yararlanabileceğiniz her kurumun iletişim adresleri mail ve telefon numaraları  liste halinde verilir  (konsolosluk ,hastane ,taksi vb )
bir sonraki aşamaYOLCULUK

Yolculuk Aşaması
a) Aile yanında konaklayacaksanız aileye bir iki gün önce telefon ederek varış saatiniz hakkında bilgi verilir.
b) ucusla ilgili her türlü SD yurt dışı egitim tarafından verilir (valızınızde bulunması gerekenler ,ucak ta uygulanan prosedürler vb )
c) Ucuş saatinizden yaklaşık olarak iki saat önce havalimanın da bulunmanız gerekmektedirSD yurt dışı egitim danışmanları ile hava limanında bulusma.
d) Gideceğiniz ülkeye vardığınızda pasaport kontrolü sırasınSD da ın size teslim ettiği evrakları da göstermelisiniz.
e) Taksi transferi istediyseniz sizi karşılayacak olan kişi elinde isminiz yazılı bir tabela ile sizi bekleyecektir.
f) SD yurt dışı eğitimin yurt dışı danışmanları sizi karsılayacaksa sizi hava limanında bekliyor olacaklardır .
g) Gerek havaalanından indikten sonra gerekse konaklayacağınız yere vardıktan sonra aile yakınlarınızı telefonla arayarak bilgi vermelisiniz.
h) Herhangi bir aksiliğe önlem alınması amacıyla size acil durum telefonları verilmiş olduğundan tüm tedbirler alınmış olacaktır.
i) Aile yanında konaklıyorsanız, odanıza yerleşecek ve aile fertleri ile tanışacaksınız. Eğer konaklama  olanaklarını orada görerek seçmek istediyseniz otele yerleşmenız sağlanacaktır. Daha sonraki günlerde danışmanlarımız tarafından size gösterilecek ev yada yurt seceneklerine karar vererek esas yerinize yerlestirileceksiniz.
Bir sonraki aşama; EĞİTİM

Eğitim Aşaması

a) İlk gün okulunuza  götürülür ve eğitimcilerinizle tanıştırılırsınız  
b) Eğitim kurumunda seviye tespiti istendi ise tespit için “gramer” ve pratik seviyeniz için sınav yapılır.
c) Seviyenize uygun bir sınıfta aynı gün yada ertesi gün eğitime başlanır.
d) Okul ve kurs programınız hakkında bilgi verilir.
e) İlk gün şehir turu düzenlenir gerekli  yerler gösterilir ve oryantasyon yapılarak öğrencilerimiz bilgilendirilir
f) Telefon kartı yada abanman alımınız yapılır bu konuda size SD yurt dışı egitim danışmanları yardımcı olurlar
g)Seviyenize uygun bir sınıfta aynı gün yada ertesi gün eğitime başlanır.
h) İlk haftanın sonunda gerekirse bir alt yada üst kura geçmeniz gerekebilir.
i) ilk hafta SD danışmanınıza eğitim ve konaklamayla ilgili genel izlenimlerinizi e-mail ile bildirmeniz istenir.
bir sonraki aşama; DİYALOĞUN DEVAMI

Diyoloğun Devamı 

Yurtdışındayken SD yurt dışı egitim ile Diyaloğun Devamı Aşaması

a) SD danışmanınız sizinle ve ailenizle irtibata devam ederek her şeyin planlandığı gibi gidip gitmediğini kontrol eder.
b) Eğitim ve/veya konaklama ile ilgili bir sorun yaşandığı takdirde gerekli değişiklikler danışmanınız tarafından organize edilir.
c) Yurtdışında eğitim gördüğünüz sürece farklı beklenti ve hedeflere yönelik ihtiyaçlarınıza seçenekler üretilmeye devam edilir.
d) Eğitim sürenizin bitimine yakın dilerseniz eğitiminizi aynı okulda uzatabilirsiniz ya da farklı bir bölgede farklı bir okula devam etmek isteyebilirsiniz. Tüm işlemler ek ücret alınmadan yine her zaman olduğu gibi sizin adınıza organize edilmeye devam edilir.
e) Eğitimini tamamlayıp Türkiye’ye döndüğünüzde edindiğiniz bilgi ve tecrübeleri SDdanışmanları ile paylaşmanız bize çok mutluluk verecektir. 


EĞİTİM HAYATINIZDA PLANLAMANIZI YAPARKEN YANINIZDA OLARAK SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZE YÖN VEREREK KARIYERINIZI PLANLADIK

        

       Nihayet geleceğiniz için atmış olduğunuz bu önemli süreç başlamıştır.Bundan sonra hedeflerinize ulaşmak için derslerinize çalışacak, farklı milliyetlerden insanlarla iletişim kuracak, çalışma izniniz var ise belki de bir iş bulup aynı zamanda bütçenize katkıda bulunacak ve netice olarak geleceğiniz ve kariyeriniz için muhteşem bir eğitim ve yaşam tecrübesi edineceksiniz.

Geleceğinize yapacağınız bu önemli yatırım süresince 
SD danışmanları her an size yardımcı olmaya devam edecekler ve her kademede ihtiyaçlarınıza ve sorunlarınıza çözüm sunmaya devam edecekler. 12 yıldır yapıldığı gibi...


Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder