4 Aralık 2013 Çarşamba

SD YURTDIŞI EGİTİMİN ALMANYA HİZMETLERİ

ALMANYA HİZMETLERİMİZ


yurtdışı eğitim


ALMANYA HİZMETLERİMİZ 
   Almanya’da sizin için uygun olan Şehir, Üniversite ve Bölüm seçiminde danışmanlık   ·    
 Burada hazırlamanız gereken evraklarla ilgili bilgilendirme ve danışmanlık   ·    
 Tüm evraklarınızın gerekli olan Noter Yeminli Almanca Tercüme işlemlerinin yapılması   ·
     Vize randevunuzun alınması ve vize için gerekli başvuru dosyanızın hazırlanması   ·    
 Gerekli tüm formların profesyonel ekibimiz tarafından eksiksiz doldurulması   ·
     Dil bilgisi olmayan öğrenciler için istenilen şehirde Almanca Dil Kursu Kaydı’nın yapılması ve Dil Kursu ile iletişime geçilip gerekli evrakların temin edilmesi   ·  
   Yurtta konaklamak isteyen öğrenciler için uygun yurt  yada öğrenci evi bulunması ve Yurt & Öğrenci Evi  Kaydı konusunda danışmanlık hizmeti   ·    
 Vize için gerekli olan Seyahat Sağlık Sigortasının ofisimizden yaptırılabilme imkanı   ·
     Üniversite başvuruları için gerekli tüm evrakların hazırlanıp başvuru dosyanızın düzenlenmesi   ·    
 Sizin için danışmanlarımız tarafından seçilmiş Üniversitelerle iletişime geçilip başvurularınızın iletilmesi   ·    
 Gidilecek Şehir ve Üniversite ilgili öğrencinin detaylı olarak bilgilendirilmesi   ·    
 Öğrencinin 1 Yıl Boyunca Yurtdışı Eğitimiyle ilgili ofise bizzat gelerek, mail yoluyla yada telefonla alacağı danışmanlık hizmeti  
     
Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.

                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.

  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.

                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM

DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  

                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50

                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder