4 Aralık 2013 Çarşamba

Yurtdışı Dil Okulları İzmir
İzmir'in ilk yurtdışı eğitim firmalarından biri olan SD olarak, dünyada pek çok merkezde ve farklı dillerde, güvenilir yurtdışı dil okulları ile sizlere hizmet vermekten gurur duyuyoruz. Yurtdışı dil okulları İzmir'de SD danışılmadan karar verilecek bir konu değildir.
Yurtdışı Dil Okulları nın bir çoğu zincir okullar olup birden fazla ülkede hizmet vermektedir.
Yurtdışı dil okullarından birini seçmek ve daha sonra ise gitmek isteyebileceğiniz bir ülke seçmek çok zor ve dikkatli verilmesi gereken bir karardır. SD olarak amacımız, size yurtdışında istediğiniz yabancıdil eğitimi veren en popüler ülkeleri tanıtmak ve bunların yine en çok tercih edilen ve bizim tarafımızdan onaylanmış olan yurtdışı dil okulları nı sizinle paylaşmaktır.

Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder