4 Aralık 2013 Çarşamba

ALMANYA DA BÖLÜM DEĞIŞTIRME HAKKI

ALMANYA DA BÖLÜM DEĞIŞTIRME HAKKI


yurtdışı eğitim






ALMANYA DA BÖLÜM DEĞIŞTIRME HAKKI


Almanya’da İstediğiniz Bölümde Okuma Hakkınız olduğunu biliyormuydunuz ?

Eğer istemediğiniz bir bölümde okuyorsanız yada Üniversite sınavı sonucunda istemediğiniz bir bölüme yerleştiyseniz bunu dert etmenize artık gerek yok !

Kazanmış olduğunuz, devam ettiğiniz ya da mezun olduğunuz bölüm ile aynı ya da yakın bir bölümde Almanya başvurunuzu yapıyoruz ve orada sadece yarım dönem okuduktan sonra dilediğiniz bölüme geçme hakkına sahip oluyorsunuz.

Unutmayın buradan direkt olarak farklı bir bölüme girmeye kalkarsanız olumsuz sonuçlanacaktır. Ancak kendi bölümünüzde aldığınız bir kabul belgesi size diğer bölümlerinde kapılarını açacaktır.
  
Tüm başvuru sürecinde ve bölüm değiştirme esnasında yapılması gereken tüm işlemleri sizin adınıza biz yapıyoruz ve size sadece eğitiminize odaklanmak kalıyor.
Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.

                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.

  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.

                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM

DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  

                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50

                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder