4 Aralık 2013 Çarşamba

Yurtdışında Eğitim Almak İstermisiniz ?

Yurtdışında Eğitim Almak İstermisiniz ?


yurtdışı eğitim



Yurtdışında Eğitim Almak İstermisiniz ?
Gelişen teknoloji ve küreselleşen dünyada, öncelikle ve özellikle İngilizce konuşmak artık bir zorunluluk haline gelmiştir. Yurtdışı eğitim denince ilk olarak yabancı dil eğitimi akla gelmekte, ancak yabancı dil dışında akademik amaçlı eğitim ya da kısa süreli sertifika programları gibi seçeneklerinizin de bulunduğunu unutmayın. Ancak fark yaratmak isteyenler, yabancı dili ülkesinde öğrenmeyi tercih etmektedir.
Ana dili İngilizce olan ülkelerdeki eğitimde her an İngilizceyi kullanmanızla kalıcı bir ikinci dile sahip olacaksınız.
Bu doğrultuda İngilizce dil eğitimi almak üzere, İngiltere, Amerika, Kanada, İrlanda, Avusturalya, Yeni Zelanda, Güney Afrika ve Malta ülkelerini tercih edilmektedir. Her türlü bütçeye uygun olacak çeşitlilikte dil okulları geniş bir yelpaze sunmaktadır.
Dil okulları yabancı dilinizi geliştirmekteki ilk basamağınız olacak. Bulunduğunuz ülkenin size sunacakları sadece dil öğrenmekle kalmayabilirsiniz. Eğer tercihiniz akademik eğitim olacaksa size bu imkânı da verecektir. Ülkemizdeki üniversitelerden daha farklı sistemde çalışan bir üniversitede, diplomanızı yüksek lisansınızı yaparak tamamlayabilirsiniz. Örneğin İngiltere’de üniversiteler 3 yıldır ve üniversiteler sadece eğitime değil yaşamaya da fırsat tanımanız üzerine bir sistemde çalışır.
Yurtdışında bulunduğunuz ülkenin ana dilinin yanı sıra kültürünü de yakından tanıyacaksınız. Bununla birlikte bulunduğunuz ülkeye, farklı ülkelerden gelen öğrenciler ile arkadaşlıklar kurup onlarından kültürlerini tanıma fırsatı yaşayacaksınız. Böylelikle dünya sorunlara farklı bir bakış açısı ile bakabileceksiniz.
Eğitiminize devam ederken size sunulan iş olanakları ile masraflarınızı kendiniz karşılayabilirsiniz.
Eğitimizi kaliteli eğitim veren bir üniversitede aldınız ve sıra geldi staj yaparak eğitiminiz ile ilgili uygulama yapmaya. Yurtdışında yabancı dilinizi konuşarak geliştirmeye ve stajınızı tamamlamaya ne dersiniz. Staj programını isterseniz maaşlı ya da maaşsız yapabilirsiniz. Ve bulunduğunuz ülkede yabancı dil kursuna da gidebilirsiniz. Böylece kariyerinizde profesyonel bir adım atarak geri döndüğünüzde hem CV ‘nize güzel bir başlangıç yapmış olursunuz hem de yabancı dili sadece konuşma olarak değil mesleki terimlerinizi öğrenip, kullanarak yabancı dilinize katkıda bulunabilirsiniz.
Eğitimizi tamamladıktan sonra uzmanlaşmak istediğiniz alan üzerine sertifika programlarına katılabilirsiniz. Yabancı dilinizi uygulama ve geliştirme olanağının yanı sıra CV ‘nize de katkı sağlamış ve geri döndüğünüzde hayalini kurduğunuz kariyerinize bir adım daha yaklaşmış olacaksınız.
Lise mezunu olanlar bu fırsatlara sahip olmadığınızı düşünmeyin, yeteneklerinize uygun bir programa katılarak kendinize yeni bir hayat kurma olanaklarınız olduğunu unutmayın. Sağlık hizmetleri, aşçılık, görsel sanatlar, bilişim ve teknoloji gibi alanlarda eğitim alabilirsiniz. Kendinize ve geleceğinize katkıda bulunabilirsiniz.
Kariyerinize yaptığınız yatırımlarla rekabetin başı çektiği iş hayatında hayallerinize ulaşabilir ve almış olduğunuz eğitim ile çalışma hayatınızda öne çıkabilirsiniz. Profesyonel hayatınızda eğitiminiz ve deneyimlerinizi de kattığınızda geriye kalan emeklerinizin karşılığı olarak işinden keyif alan ve hayalini kurduğu hayatı yaşayan bireyler olmak olacaktır.
SD  Yurtdışı eğitim, yurtdışında dil okulları, ön lisans, lisans, yüksek lisans, doktora programları, sertifika programları ile ilgili akademik yerleştirmelerinin dışında yurtdışında staj ve  work & study programları ile kişiye uygun nitelikte program ve ülke seçeneğini belirlemenizde sizlere eğitim koçluğu ve danışmanlık yaparak yurtdışı eğitiminizi yapmanıza yardımcı olmaktadır. Bu konuda detaylı bilgi almak üzere size atanacak danışmanınızla iletişime geçmek isterseniz Bilgi İstek Formunu doldurmanız yeterli olacaktır.
 Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.

                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.

  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.

                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM

DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  

                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50

                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder