4 Aralık 2013 Çarşamba

ALMANYA DA EGİTİM MASRAF TABLOSU

ALMANYA DA EGİTİM 
MASRAF TABLOSU  
  Üniversite Harçları : 500 – 1000 Euro arası ( Yıllık )  
 Ulaşım Kartı  : 50 Euro ( Aylık )    Konaklama   :  300- 450  Euro ( Aylık )  
 Cep Harçlığı :  450 – 550 Euro ( Aylık )  
   Dil Bilgisi olmayan öğrenciler için ilk yıl Dil Eğitimi ;  300- 450 Euro arası ( Aylık )  
  Ayrıca vize almak için gerekli olan Teminat belgesini almak için gerekli 2 yol vardır ;  
1 – Almanya’da yaşayan ve çalışan birinden alınmış GARANTÖR Belgesi   
 2  - Alman bankalarından birinde sizin adınıza açılmış olan hesaba ortalama      1 yıllık yaşam masrafınıza denk düşen 8.040 Euro para bloke edilmelidir. Bu hesaptan aylık 740 Euro çekme hakkınız bulunmaktadır.  

Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.

                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.

  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.

                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM

DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  

                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50

                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder