5 Aralık 2013 Perşembe

Amerika’da Sertifika Programları

Amerika’da Sertifika Programları


yurtdışı eğitim



Amerika’da Sertifika Programları

Amerika’da “extension” ismiyle de bilinen sertifika programları yarı ve tam zamanlı düzenlenmektedir. Özellikle yarı zamanlı programların çoğunluğu yabancı öğrencilere açık değil ancak tam zamanlı programlar üstün kalitesiyle dünyanın her yerinden gelen öğrencilerden yoğun talep görmektedir.
 
Amerika’da en çok tercih edilen sertifika programları:
• IT
• Pazarlama
• Yönetim
• İnsan Kaynakları
• Mutfak Sanatları
• İşletme
• Finans
• Uluslar arası Ticaret
• Turizm
• Mühendislik Bilimleri alanındadır.
  

Sertifika programlarına katılıp başarıyla mezun olan öğrencilere 1 yıla kadar Amerika’da çalışma fırsatı verilebilmektedir. Sertifika programını başarıyla tamamlayanlar Amerikan çalışma tarzını ve iş hayatını yakından izleme fırsatı bulur ve başka koşullarda ulaşması neredeyse imkansız olan bir imkandır. Amerika’daki sertifi programlarının çoğunda uluslararası alanda başarısını kanıtlamış şirketlerin üst düzey yöneticileri de bilgi ve tecrübelerini öğrencilerle paylaşır. Girişimciliğin fazlasıyla desteklendiği ülkede sertifika programları kariyerinde ilerme kaydetmek hayatına zenginlik katmak isteyenler için eşsiz bir fırsattır.

En az 3 ay süren sertifika programlarına en az 9 ay süreyle katılan öğrenciler Amerika’da 1 yıl oturma izni kazanır. Bu bir yıl süresince bir şirkette staj yapabilir başarınızı kanıtladığınızda iş teklifi alabilirsiniz.

Amerika’da sertifika programının avantajları:

• Her program için üniversite diploması gerekmez
• Programı başarıyla bitiren öğrenciler 1 yıl oturum ve staj izni alabilir
• Sertifika programları esnasında dünyanın en başarılı şirketlerinin üst düzey yöneticileri ile tanışır onların tecrübelerinden faydalanabilirsiniz
• Tüm dünyadan kişilerin katıldığı programlarda gelecekteki ortaklarınızla tanışabilirsiniz
• Rüya biri ülkede kısa zamanda hem eğitim hem de iş tecrübesi kazanabilirsiniz
Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder