5 Aralık 2013 Perşembe

Kanada’da Sertifika Programı


Kanada’da Sertifika Programı


Amerika kıtasının kuzeyinde soğuk iklimi, sıcak insanları ve refah ortamıyla dikkat çeken Kanada’da sertifika programları oldukça yaygındır.  ‘Career Collge’ adıyla hizmet veren özel okullar tarafından düzenlenen programlara hem yabancı hem de Kanadalı öğrenciler arasında oldukça popülerdir. ‘Career College’ tarafından düzenlenen bu programa başvurmak için üniversite mezunu olmak gerekmez. Ancak üniversite mezunları devlet okullarında sunulan diploma programlarına katılarak eğitim almış oldukları alanda çalışmak üzere 1 yıl Kanada’da oturma hakkı elde edebilirler. Sertifika programları ve yüksek lisans programları arasında bir eğitim tarzına sahip olan diploma programlarında öğrenciler en az 8 ay boyunca teorik ve mesleki eğitim alırlar.

 
Kanada’da sertifika programı faydaları:

• İngiltere ve Amerika’ya göre daha ekonomik ücret ödeyebilirsiniz
• Hem mesleki eğitim alabilir hem de İngilizcenizi geliştirebilirsiniz
• Tüm dünyadan öğrencilerin katıldığı bu programlarda kalite devlet güvencesindedir
• Üniversite diploması gerekmemektedir
Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder