4 Aralık 2013 Çarşamba

SD ile Sertifika ve Diploma Programları

Sertifika ve Diploma Programları


yurtdışı eğitim


SERTIFIKA VE DIPLOMA PROGRAMLARI

Özel okulların ya da üniversitelerin sunduğu meslek edindirmeye yönelik programlardır. Yılın belirli dönemlerinde başlarlar. Bu programlar 3 ay ile 2 yıl arasında değişen sürelerde olabilmektedir. Başarıyla bitirilen programlar sonunda sertifika ya da diploma verilir. Sertifika ve diploma programlarının amacı genellikle kısa sürede meslek edindirmek ya da mesleki becerileri geliştirmektir. Bazı programlarda uluslararası bir ortamda staj yapmak da mümkündür ve bu da kariyer açısından oldukça büyük bir önem taşır.
Üniversite eğitimi için yeterince zamanı ya da bütçesi olmayan kişiler bu programlara katılarak kısa sürede belirli bir alanda uzmanlaşabilirler. Genellikle yönetim, pazarlama, finans, reklam, halkla ilişkiler, satış, işletme, ticaret, bilişim, güzel sanatlar, moda, tasarım, sinema, aşçılık ve turizm alanlarında sertifika ve diploma programları mevcuttur. Programlara katılım için genellikle lise mezunu olmak ve yeterli dil seviyesine sahip olmak gerekir.
En Popüler Sertifika ve Diploma Programları:
İş İngilizcesi
İş İdaresi
İşletme
Pazarlama
Finans
Yönetim
Turizm
Bilişim Teknolojisi (IT Management)
Turizm İşletmeciliği
Seyahat Acentesi İşletmeciliği
MBA Öncesi Akademik Hazırlık (Pre-MBA)
İngilizce Öğretmenleri için Teacher Training Programları
Reklamcılık
Halkla İlişkiler
İnsan Kaynakları
  
Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder