9 Aralık 2013 Pazartesi

ALMANYA’DA ÜNİVERSİTE

ALMANYA’DA ÜNİVERSİTE
Almanya, üniversite okumak isteyenler için çok uygun ve geniş olanaklar sunmaktadır. Bütün dünyada ve tüm Avrupa’da geçerli Lisans ve Yüksek Lisans diplomalarını dünya sıralamalarına giren, teorikten çok uygulamaya önem veren eğitim ücreti oldukça uygun devlet üniversitelerinden almak sizleri diğerlerinden bir adım öne taşıyor.  Dünya’da ve iş hayatında İngilizceden sonra kullanımda oldukça güçlü olan Almanca dilini en iyi şekilde öğreniyor olmak da bu farkı inanılmaz arttırıyor.
Almanya’da ki devlet üniversiteleri, uygulamalı ve teknik üniversitelerden kapsamları bakımından ayrılırlar. Fachhochschule’ler, teoriden çok uygulama ağırlıklı mesleki yüksek okullardır. Mezunları iş hayatında daha çabuk iş bulurlar ancak terfi edebilmeleri için mesleki yeteneklerinin yanına kuvvetli kişisel özellikler, şans ve iyi bir yüksek lisans eğitimi koymaları da gerekir. Teknik üniversiteler ise, sadece teknik sayısal bölümleri bünyelerinde barındırırlar. En çok tercih edilenler ise çok çeşitli dallarda sunulan mühendislik bölümleridir.
 Alman hükümeti, eğitimlerinin kalitesini dünya çapında ispatlayabilmek için eğitime oldukça büyük yatırım ve destek vermektedir. Bu atılımlar ile birlikte Alman üniversiteleri çok sayıda uluslararası tanınırlığa sahip Lisans ve Master eğitimlerini de İngilizce olarak vermeye başlamışlardır.

Üniversite sınavını dert etmeyin. Dünyaca kabul gören Almanya üniversitelerinde, Türkiye maliyetleriyle üst düzey eğitim alın!
Almanya'da üniversite okumak tüm hayatınızın akışını değiştirecek, size güvenli ve nitelikli bir gelecek sağlayacak olan doğru bir seçim. Tüm dünyaca saygı duyulan, prestijli Almanya üniversiteleri uluslararası öğrencilere kucak açıyor. Siz de üniversite eğitiminizi Almanya’da alabilirsiniz ve bu aslında hem çok kolay hem de çok ekonomik. Özellikle de ülkemizdeki ve Kıbrıs'ta bulunan özel üniversiteler ve bu okulların maliyetleriyle kıyaslandığı zaman Almanya'da eğitim almanın ne kadar mantıklı ve doğru bir seçim olduğunu daha da kolay anlayacaksınız.
Almanya’da üniversite eğitimine kabul edilmeniz için gereken temel şart oldukça basittir. Üniversite sınavında taban puanı geçip, Türkiye'de herhangi bir özel üniversite ya da devlet üniversitesinde 4 yıllık bir bölümde okumaya hak kazanmış olmanız gerekmektedir.
Almanya’da Üniversite Eğitimi Almanın Avantajları
Almanya'daki üniversitelerin çoğu ücretsizdir. Bazı ücret alan üniversitelerde ise yıllık harç oranları 500 Euro civarında. Aylık yaşam giderleri ise 650 Euro civarında. Kolay kabul koşulları, diploma denkliği, mezuniyet sonrası çalışma ve ikamet izni gibi avantajlar düşünüldüğünde Almanya'da üniversite eğitimi almak gerçekten de çok avantajlı.

Prestijli eğitim:
Dünyanın bilim, teknoloji ve ticaret alanında en ileri ülkelerinden birinde, çok prestijli ve kaliteli bir eğitim alacak, bu eğitim sonucunda her yerde aranan ve tercih edilen biri olabileceksiniz.
Ekonomik Eğitim:
Almanya’da üniversite eğitimi büyük oranda devlet tarafından destekleniyor. En iyi üniversitelerin de arasında bulunduğu çok sayıda üniversitede yıllık ortalama 500 Euro harç ödeyerek üniversite eğitimi alabilirsiniz.
Kolay Kabul:
Almanya üniversitelerine başvuru ve kabul işlemleri birçok ülkeye (Özellikle Avusturya'ya kıyasla) çok daha kolay ve kısa sürer. Avusturya'da eğitime başlamak için yaklaşık 1 yıl kaybederken, Almanya'da eğitime başvurduğunuz dönemde başlayabiliyorsunuz.
Başvuru kolaylıkları:
Almanya’da üniversite eğitimi almanın en temel kuralı ÖSYM sonucuna göre Türkiye'de ya da KKTC'de herhangi bir üniversitede eğitim almaya hak kazanmaktır. Almanya’da üniversite okuma şartları ülkemiz öğrencilerine uygundur.
Ekonomik yaşam giderleri:
Almanya'da eğitim almanın Türkiye'de farklı bir şehirde eğitim almaktan çok bir farkı yoktur. Konaklama, beslenme ve sosyal giderler için bir öğrenciye aylık ortalama 650 Euro yeterli olmaktadır.
Daha kısa süreli eğitim:
Almanya'da lisans eğitimi 3 yıl, master eğitimi 2 yıl sürer. İlk yıl Almanca hazırlığın alınması durumunda bile, Türkiye'de de hazırlık eğitimi olduğu için yine 1 yıl avantaj sağlar. Ayrıca master yapmak isteyen öğrenciler, lisans bitiminde doğrudan master eğitimine başlayabilir. Bu da öğrencilere önemli bir zaman avantajı sağlar.
Mezuniyet sonrası çalışma ve ikamet izni:
Mezun olduktan sonra 1 yıl içinde kendinize iş bulmanız durumunda size Almanya'da ikamet ve çalışma izni verilir. Türkiye'deki üniversitelerden mezun olanların bu şansı bulunmamaktadır.

 Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder