9 Aralık 2013 Pazartesi

SD İLE LONDRA DA HEM EGLENIN HEM DIL EGITIMI ALIN

Londra Hakkında
İngiltere ve Birleşik Krallıkların başkenti olan şehir, dünyanın en önemli iş ve finans merkezlerinden biridir. Şehir yaklaşık 8 milyonluk nüfusu ile Avrupa’nın en kalabalık şehridir.  Şehirde 300’den farklı dil konuşulmaktadır ve şehir birçok farklı kültürden insanı barındırmaktadır.
Londra’nın turistik mekânları arasında en önemlileri, Parlamento Binası,Tower Bridge, Tower of London (Londra Kulesi), Buckingham Sarayı, Trafalgar Meydanı ve Londra gözü (İngilizce: London eye)'dür (Londra Dönmedolabı).

Okul Hakkında
Okul 1990 yılında kurulmuştur ve British Council tarafından onaylıdır. Okul şehrinde merkezinde tüm metro istasyonlarına ve otobüs hatlarına çok yakındadır. Burada alışveriş merkezleri, iyi bir kütüphane, spor olanakları, sinemalar, tiyatrolar, restoranlar ve geleneksel İngiliz pubları vardır.

Okulda geniş sınıflar, ortak kullanım alanı, kütüphane, ders çalışma odası ve harika bir bahçe bulunmaktadır.

Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder