9 Aralık 2013 Pazartesi

BRIGHTON DA DIL EGITIMI ALMAK ISTERMISINIZ?

Brighton Hakkında
Brighton, İngiltere'nin güney doğu bölgesinde Manş Denizi kıyısında bir kenttir. Kraliyet ailesi ve İngiltere sosyetesini oluşturan aristokrat ve zengin sınıfının tatil yeri olan şehir oldukça sofistike ve göz kamaştırıcıdır.
Şehrin mutlaka görülmesi gereken yerlerinden biri The Royal Pavilion’dur. Bunun haricinde Palace Pier (Saray rıhtımı) de yürüyüş yapmak, eğlence yerlerinde vakit geçirmek ve midelerinizi klasik İngiliz yemekleri ile doldurmanız için oldukça güzel bir mekândır.

Okul Hakkında

Okul kumsala, şehir merkezine ve yurt binasına sadece kısa bir yürüyüş mesafesi uzaklıktadır. Okulda geniş sınıflar, kablosuz internet bağlantısı, ortak kullanım alanı ve bahçe bulunmaktadır.


Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder