10 Aralık 2013 Salı

malezyada dil egitimi

 malezyada dil egitimi
Malezya İngilizce dil eğitimi ve (eğer arzu edilirse ardından) lisans/yüksek lisans eğitimi almak için dünya üzerindeki en ekonomik ve güvenli seçenektir.

Bu Kolej, British Council anlaşmalı bir IELTS sınav merkezidir. Okul dünyanın en geçerli sınavı olan IELTS'in İngiltereden onaylı (ve kontrollü) müfredatını okutmaktadır. Ki bu alabileceğiniz en iyi İngilizce eğitimini teşkil eder.

Malezya "İngilizcenin Konuşulduğu" ülke olarak İngilizce dil eğitimi ve (eğer arzu edilirse ardından) lisans/yüksek lisans eğitimi almak için dünya üzerindeki en ekonomik ve güvenli seçenektir.

Uluslararası standartlara uyumlu ve alanındaki en sağlam müfredat, teknolojik destek ve uygulamalı programıyla okulumuz en kaliteli ingilizceyi en eğlenerek öğreneceğiniz en kaliteli ve elit kurum olarak öne çıkmaktadır.

Bu Okul  Asyanın kalbi Kuala Lumpur'daki dil merkezi bir öğrencinin arayabileceği tüm imkanları sunmakta. Kuala Lumpur'un en yeni (15 mayıs 2011'de açılan) ve en elit AVM'si Viva Mall ile bitişik (yakın değil, yanyana) olan okul uluslararası dil merkezi sizin her türlü yemek, kahve, fastfood, alışveriş ihtiyaçlarını karşılarken, yürüme mesafesindeki rezidans-yurtları size en rahat imkanları sunar. Ful mobilyalı yurtların her odasında klima, temizlik servisi, spor imkanları, yüzme havuzu ve 7/24 güvenlik gibi her türlü imkan mevcuttur.




Metronun hemen yanında olan bu kolej, Kuala Lumpur'un dünyaca ünlü ikiz kulelerine sadece 5-10 dakika mesafededir. Öğrenciler LRT-Metro ile Kuala Lumpur'un her yerine çok ucuz, hızlı ve rahat bir şekilde ulaşabilir, bu çok kültürlü ülkenin ve rengarenk şehrin tadını doyasıya çıkarabilirler.


* İngilizce Eğitimi 9 seviyeden oluşup her seviye 4 hafta ve haftada 24 saattir. Öğrenciler seviye tespit sınavı ile ait oldukları seviyeden başlarlar. Lisede ingilizce temeli almış bir öğrenci genelde 3 veya 5nci seviyeden başlayıp 4-6 ay arasında TOEFL/IELTS gibi sinavlara yönelecek seviyeye gelir. İsterse derhal (garantili) Cambridge A-Level sınıflarına başlayabilir. A-Level ile bir öğrenci Amerika, Kanada dahil dünyanın hemen her yerindeki ingilizce okutan üniversitelere girebilir.

Benzerleri arasında Türk öğrenciler için en ekonomik lisan okulu
Sıradan İngilizce öğretmenlerinden değil, Akademik tecrübeli eğitmenlerden eğitim alırsınız.

Ayrıcalıklı ve kendini ispatlamış uluslararası müfredat
İnteraktif son teknoloji sınıflar ve eğitim imkanları sunulur.

Eşsiz sosyal imkanlar
Bu kolejde Eğitim Alanları; Konuşmaya Yönelik İngilizce, Akademik (Üniversiteye Yönelik) İngilizce, IELTS/TOEFL'a yönelik İngilizce ve Cambridge A-LEVEL eşdeğeri International Science Foundation.


İngilizce Eğitim
Günlük Konuşma ve İletişim (Genel İngilizce)
1850 RM / Seviye
İngilizce Eğitim
Akademik İngilizce
1850 RM / Seviye
İngilizce Eğitim
IELTS Sınavına Hazırlık
1850 RM / Seviye
Sayısal Bölümlere Hazırlık
(Foundation in Science)
Avustralya, Rusya gibi ülkelerin üniversitelerinde Tıp, mühendislik programlarına başvurmak isteyen öğrenciler için. Avustraya'da geçerli, direkt sayısal bölümlerde lisansa başlamanızı sağlar.
9,900 RM / Senelik
(normal 10 ay, hızlandırılmış 8 ay)
(Taksit yapılır)
YurtlarApart Condo (yakın mesafe), klima, havuz, spor salonu, güvenlik vs.
Tek Kişilik Odalarda
750 RM / Ay
2 Kişilik Odalarda
400 RM / Ay
4 Kişilik Odalarda
250 RM / Ay
Her seviye "1 ay (4 hafta)" olup, sıfır seviyeden en üst seviyeye eğitim 10 ay (seviye) sürer.
Yurtlarda 2 aylık peşinat alınmaktadır.


 SD YURT DIŞI EGİTİM İLE HAYALLERİNİZİ GERCEGE     
                          DÖNÜŞTÜRÜN

 Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder