9 Aralık 2013 Pazartesi

LOS ANGELES DE DİL ÖĞRENIN

Los Angeles Hakkında



Amerika’nın Kaliforniya eyaletinin en kalabalık şehri olan Los Angeles, İspanyolca Melekler anlamına gelmekte ve şehir Melekler şehri olarak bilinmektedir. Los Angeles Amerika’nın en dinamik şehirlerinden biridir. Hollywood ve Disneyland Los Angeles’ta bulunmaktadır.
Dünyanın en eski film okulu da Los Angeles’te yer almaktadır. Şehirde bulunan artistler, yazarlar, yapımcılar ve yönetmenlerin fazlalığından dolayı şehir Yaratıcılık Başkenti olarak bilinmektedir.
Los Angeles Lakers basketbol takımı da burada yer almaktadır. Etnik olarak çeşitlilik gösteren bölgede birçok değişik ırk ve milliyetten insanla tanışıp kültürel açıdan dünya vatandaşı olmak yolunda büyük bir adım atabilirsiniz.




Okul Hakkında
Okul Los Angeles – South Bay’in Torrance adlı yerleşim yerinde bulunmaktadır. Okul birçok plaja yürüme mesafesindedir. Ayrıca Hollywood ve Universal Film Stüdyolarına da çok yakın bir mesafededir.
Los Angeles’ın konumu itibari ile öğrenciler boş zamanlarında birçok su sporunu öğrenmeye ve geliştirmeye fırsat bulabileceklerdir.

Okulda bir bilgisayar laboratuarı, rahat bir salon ve öğrencilerin dışarıda oturup havanın tadını çıkarması için bir veranda bulunmaktadır. Bunun haricinde kablosuz internet bağlantısı ve küçük bir mutfak vardır.


Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder