10 Aralık 2013 Salı

MALEZYA’DA ÜNİVERSİTE


           MALEZYA’DA ÜNİVERSİTE
Sd yurt dışı egitim Malezya da okumak isteyen öğrencileri destekliyor .Malezya egitim acısından secilecek ülkeler arasındadır.sd yurt dışı egitim ile hayallerinizi ertelemeyin.malezya üniversitelerinde iyi sartlarda egitim alın




   Ülkede eğitim çok büyük önem taşımakta olup öğretime büyük önem verilmektedir. İlk öğretim çağına gelen çocuklar bazı krallıklarda sabahları devlet okuluna öğleden sonrada İslami okullara gitmektedirler .Orta öğretimden sonra her öğrencinin yüksek öğrenime gitme olanağı vardır.Devlet üniversitelerin yanı sıra özel üniversitelerin de sayısı fazladır. Özel üniversitelere gidemeyen öğrencilere devlet burs vermektedir. Malezya hükümeti geleceğin Malezya’sını bilgili, yetenekli, eğitimli gençlerin üzerine inşa ederken Milliyet farkı gözetmeksizin herkese eşit ve kaliteli eğitim verilmekte, gençlerin geleceklerine güvenle bakmaları hedeflenmektedir 
     Yabancı dil eğitimine önemli olup İngiliz aksanında İngilizce öğrenimi verilmektedir. Sokakta dahi İngilizce konuşmayı bilmeyen insan sayısı yok denecek kadar çok çok azdır. muhteşem kampüsleri ve eğitim programları , sosyal yaşantıları ve etkinlikleriyle ile bir ilim merkezleridir. Bu eğitim kurumlarında birçok farklı kültürden öğrenci görebilirsiniz . İslam kardeşliğinin en güzel örnekleri bu kampüslerin içerisinde yaşanır. Bu üniversiteler, Malay kültürüne ayrı bir güzellik katmış, uzak kültürleri buraya taşımıştır.Bu üniversitelerden mezun öğrenciler nitelikli bir eğitime sahip olmakta ayrıca en az iki dil bilmektedirler.Öğrenciler sterlerse İngilizce, Arapça, Malayca , Hintçe ve Çince de öğrenebilirler. 
     Ülkede kadınlara büyük bir saygı vardır .Üretimin değişik alanlarında nitelikli ve eğitimli kadınlar görüsünüz.Asla bir inanç baskısı olmaksızın kadınlar iş alanında üretime katılmaktadırlar.Eğitimli ve kibar olan kadınların diğer etkileyici olan yönleri her gün farklı renklerde elbiseler giymeleri zarif ve kibar davranışlarıdır.Aile ilişkileri çok güçlü olup çocuk, ailede sevgi ,hoşgörü ve bilgi kültürüyle yetiştirilir

Gerek Malezya'daki ekonomik şartların daha rahat olması, gerekse üniversitelerin genelindeki Kalite/Fiyat oranının yüksek olması ülkeyi üniversite eğitimi için daha cazip kılmaktadır. Son yıllarda Türkiye'den de Üniversite eğitimi almak için Malezya'yı tercih eden öğrencilerin sayısında artış olduğu görülmüştür.


Eğitim süresi Lisans için 3-8 sene, Yüksek Lisans için 2-3 sene ve Doktora için 3 veya daha fazla senedir. Eğitim dili Mühendisliklerde %80 İngilizce - %20 Malayca, Sosyal Bilimlerde %50 İngilizce - %50Malayca'dır. Mastır ve Doktora eğitiminin tamamı İngilizce ile yapılmaktadır.


Malezya devleti tarafından tanınan tüm Malezya üniversiteleri YÖK tarafından da tanınmaktadır.


Uluslararası öğrenciler için Malezya'da 450'yi aşkın özel üniversite ve kolej bulunmaktadır. Uluslararası öğrenciler için lisans eğitimi imkanı sınırlı olmasına rağmen Malezya'daki devlet üniversiteleri, özellikle ülkenin araştırma odaklı dört üniversitesinde lisansüstü düzeyde eğitim ve araştırma imkanları sağlamaktadır. Malezya'daki yüksek öğrenim programlarının büyük bir kısmı İngilizce dilinde yapılmaktadır.


Malezya'daki yüksek öğrenim kurumları yurtdışında popülerliğini arttırmaktadır. Bugün Malezya'da aralarında Çin, Endonezya, İran, Bangladeş, Maldivler, Nijerya, Sudan, Yemen, Hindistan, Bostwana, Tayland, Singapur ve Suudi Arabistan gibi ülkelerin de bulunduğu 100'ü aşkın ülkeden 80.000'den fazla uluslararası öğrenci eğitim görmektedir. Uluslararası öğrenciler, aynı zamanda kısa dönemli İngilizce dil kursları, yaz okulları ve öğrenci değişim programları için de Malezya'ya gelmekteler.

 Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder