9 Aralık 2013 Pazartesi

San Francisco da dıl eğitimi



San Francisco Hakkında
Amerika’nın en renkli şehirleri listesi yapılacak olsa, San Francisco bu listenin başında gelen şehir olur. Kültür, insan ve görüş çeşitliliği başka hiçbir yerde bulamayacağınız şekildedir. Açık hava etkinliklerinin yanı sıra sanatsal etkinliklere de ev sahipliği yapan şehir, birçok festivale de ev sahipliği yapmaktadır.
Bunlardan bazıları; Midsummer Mozart Festivali, San Francisco Uluslar arası Sanat Festivali ve Film Festivali. Liberalizmin kalesi olarak görülen şehir, hippi akımının da başkenti olarak kabul edilir. Golden Gate Köprüsü de mutlaka ziyaret edilmesi gereken özel yerlerden biridir.

Okul Hakkında
San Francisco şehrinin tam merkezinde yer alan okul, alışveriş merkezlerine ve zengin çeşitleri ile hizmet veren dünya restoranlarına sadece birkaç dakika uzaklıktadır. Union Square ve tiyatrolar bölgesine ise sadece yürüme mesafesindedir.

Okul içerisinde bilgisayar, kablosuz internet bağlantısı, küçük mutfak, öğrenci salonu ve eğitim materyalleri bulunmaktadır.


Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder