10 Aralık 2013 Salı

UPSI YÖK TARAFINDAN TANINAN UCUZ BİR DEVLET ÜNİVERSİTESİDİR.

Her üniversite bazı fakülte ve bölümleri ile biraz daha öne çıkmaktadır. UPSI'nin öne çıkan bölümleri özellikle eğitim sektöründe yer almak isteyen öğretmen adayları için biçilmiş kaftan olarak seçenekler arasında yer almaktadır. A'dan Z'ye hemen hemen tüm öğretmenlikleri öğrencilere sunan UPSI, uluslararası öğrenci sayısını arttırmak için aktif bir yönetim kadrosuna da sahipdir.
University Pendidikan Sultan Idris (UPSI) Sultan İdris Eğitim Üniversitesi diye de bilinen bu üniversite, YÖK tarafından %100 tanınan "devlet" üniversiteleri arasında yer almaktadır.

1957 yılında Malezya'nın başkenti Kuala Lumpur'un güneyindeki Tanjong Malim şehrinde kurulmuş olup dünyaca ünlü araba markası PROTON ‘un yapıldığı "Proton City" ile yan yanadır.2007 yılı itibari ile 17,900 lisans öğrencisi barındırmaktadır. Bunun yanısıra binlerce master ve doktora öğrencisi de bulunmaktadır.

University Pendidikan Sultan İdris (UPSI) 2011-2012 yılı itibari ile yeni kampüsüne geçerek öğrenci sayısını ikiye katlamak ve uluslararası bir kimliğe bürünmek istemektedir. Bu nedenden dolayı da 2011 itibarıyla MalezyadaEgitim.com ayrıcalığıyla Türk öğrencilere kapısını açmıştır.

Malezya'da eğitim fakültelerinden de öte Eğitim üniversitesi olan University Pendidikan Sultan İdris (UPSI); alanında en yüksek puanla öğrenci alan ve en çok talep gören üniversite olup öğrencilerine mezuniyetten sonraki iş garantisi veren tek üniversitedir. Üniversite'ye 800 metre uzaklıkta demir yolu sayesinde Malezya’nın başkenti olan Kuala Lumpur’a rahatlıkla ulaşım vardır. Tren istasyonu yürüyüş mesafesinde olmasına ragmen, tren istasyonu ile üniversite

arasında ücretsiz servisler sağlanmaktadır.
İşletmeden Sanata, Yabancı Dillerden Bilim ve Teknolojiye kadar birçok fakülteyi barındıran UPSI, öğrencilerine geniş kariyer seçenekleri sunmaktadır.
100’ün üzerinde ön lisans, lisans, master, doktora ve özel sertifika programları sunan UPSI, çeşitli merkez ve enstitülerle bu programları destekleyen kaliteli eğitim sunmayı amaçlamaktadır.
University Pendidikan Sultan İdris'in kampüs olanakları da oldukça modern ve gelişmiştir. Kampüste fakülteler arası yürüme mesafesine göre inşa edilmiş olup bir öğrencinin fiziksel, akademik ve sosyal olarak her ihtiyacı (kütüphane, bilgisayar satış-servis, yemek, spor, postane-kargo, ATM vs..) ayaklarının altındadır. Batı, Hint, Malay ve Çin mutfağının en klasik yemekler öğrenciler için son derece uygun fiyata sağlanmaktadır. Malay/Hint restoranlarında 5,5 RM( 2,5-3
TL)'ye bir öğlen yemeği (meşrubatla beraber) mümkündür.
Spor ve dinlenme tesisleri, Mezun Çalışmaları Enstitüsü, üniversite yayınları, sağlık merkezi, İslam merkezi, araştırma merkezi, Eğitim Teknolojisi & Multimedya Merkezi, kütüphanesi, donanımlı sınıfları, kampüs içi yurtları, servisleri ve daha bir çok imkanı ile Sultan İdris Eğitim Üniversitesi,öğrencilerinin tüm ihtiyaçlarını karşılamaktadır.
§  Eğitim üniversitesi olan University Pendidikan Sultan Idris (UPSI); alanında en yüksek puanla öğrenci alan ve en çok talep gören üniversite olup öğrencilerine mezuniyetten sonraki iş garantisi veren tek üniversitedir.
§  100’ün üzerinde ön lisans, lisans, master, doktora ve özel sertifika programları sunar.
§  University Pendidikan Sultan Idris, bir devlet üniversitesi olduğu için ekonomik açıdan avantaj sağlamaktadır.
§  University Pendidikan Sultan Idris, YÖK TARAFINDAN TANINAN BİR DEVLET ÜNİVERSİTESİDİR.
§  Malezya’nın eğitim dalındaki birinci üniversite olması nedeniyle Upsi'den mezun olan öğrenciler çok daha avantajlı bir diplomaya sahip olacaklardır.
1 - İki Yabancı Dil
Her öğrenci en az 2 dil öğrenerek mezun olur. Üniversite'nin uluslararası öğrencilere açık olması ikili ilişkilerde yeni dil öğrenme avantajı da sağlamaktadır.
2 - Ayrıcalıklı Özellikler
Upsi'ye kayıttan sonra bile bölüm değiştirme hakkınız vardır. Tek yapılması gereken istenilen bölümün fakülte dekanı ile mülakat yapıldıktan sonra bölüm değiştirebilirler. Malezya’nın eğitim dalındaki birinci üniversite olması nedeniyle Upsi'den mezun olan öğrenciler çok daha avantajlı bir diplomaya sahip olacaklardır.
3 - Yök tarafından tanınan bir devlet üniversitesi
University Pendidikan Sultan Idris, YÖK TARAFINDAN TANINAN BİR DEVLET ÜNİVERSİTESİDİR.
4 - Bedava Servisler
Upsi kampüs‘ten yurtlara, kampüsten tren istasyonuna veya Tanjoh Malim Şehri’nin merkezine bedava klimalı otobüsler vardır. Upsi'de ulaşım kolaylığı birinci sırada tutulmuştur. Kampüs içi otobüsü olmayan tek üniversitedir. Kampüs içindeki her fakülte ve binaya yürüme mesafesinde ulaşabilirsiniz.
5 - Yurt Olanakları
Üniversite'nin 17,000 öğrenciyi alabilecek yurt kapasitesi vardır. Yurtlarda yabancı öğrencilere ve ilk senesi olanlara öncelik verilir. Bunun yanısıra öğrencilerin ihtiyaçlarını karşılaya bilmesi için yurtların etrafında kafeteryalar, lokantalar, kırtasiyeler vs. bulunmaktadır.
6 - 24 Saat Güvenlik
Kampüsün etrafında 24 saat güvenlik görevlileri bulunmasının yanı sıra girişlerde kimlik kontrolleri yapilmaktadir. Upsi, Asya’nın suç oranı en düşük ülkesinde yer almaktadır.
7 - Özel Sağlık Sigortası
Upsi'ye kayıt sırasında öğrencilere özel sağlık sigortası uygulanmaktadır.
8 – Ekonomik




Malezya 'da eğitim birçok açıdan Türkiye'den çok daha ucuzdur. University Pendidikan Sultan İdris bir devlet üniversitesi olduğu için ekonomik açıdan avantaj sağlamaktadır.




Yıllık Harç (RM)

Bölüm Adı
Fakülte
Eğitim Süresi
Yıllık Harç (RM)


Ahlak Bilgisi Öğretmenliği
İnsan Bilimleri Fakültesi
4
4200


Animasyon
Sanat Fakültesi, Bilgisayar ve YaratıcıSanayi Fakültesi
4
4500


Arap Dili (Öğretmenliği)
Dil ve iletişim Fakültesi
4
4200


Beden Eğitimi Öğretmenliği
Spor Bilimleri ve Antrenörlük Fakültesi
4
4200


Bilgi Teknolojisi Öğretmenliği
Sanat Fakültesi, Bilgisayar ve YaratıcıSanayi Fakültesi
4
4500


Bilgisayar Destekli Tasarım Teknoloji
Sanat Fakültesi, Bilgisayar ve YaratıcıSanayi Fakültesi
4
4500


Bilim Öğretmenliği
Fen ve Matematik Alanları Fakültesi
4
4500


Biyoloji Öğretmenliği
Fen ve Matematik Alanları Fakültesi
4
4500


Coğrafya Öğretmenliği
İnsan Bilimleri Fakültesi
4
4200


Çin Dili (Öğretmenliği)
Dil ve iletişim Fakültesi
4
4200


Ev Ekonomisi Öğretmenliği
Teknik ve Mesleki Eğitim Fakültesi
4
4800


Fizik Öğretmenliği
Fen ve Matematik Alanları Fakültesi
4
4500


Girişimcilik ve Ticaret ( Öğretmenliği)
Yönetim ve Ekonomi Fakültesi
4
4200


Görsel Sanatlar İletişim (Öğretmenliği)
Sanat Fakültesi, Bilgisayar ve YaratıcıSanayi Fakültesi
4
4500


Güzel Sanatlar Öğretmenliği
Sanat Fakültesi, Bilgisayar ve YaratıcıSanayi Fakültesi
4
4500


İngilizce öğretmenliği
Dil ve iletişim Fakültesi
4
4200


İslam Eğitimi Öğretmenliği
İnsan Bilimleri Fakültesi
4
4200


İşletme Öğretmenliği
Yönetim ve Ekonomi Fakültesi
4
4200


Kimya Öğretmenliği
Fen ve Matematik Alanları Fakültesi
4
4500


Malay Edebiyat
Dil ve iletişim Fakültesi
4
4200


Malezya Dili
Dil ve iletişim Fakültesi
4
4200


Matematik
Fen ve Matematik Alanları Fakültesi
4
4500


Matematik Öğretmenliği
Fen ve Matematik Alanları Fakültesi
4
4500


Muhasebe (Öğretmenliği)
Yönetim ve Ekonomi Fakültesi
4
4200


Multimedia
Sanat Fakültesi, Bilgisayar ve YaratıcıSanayi Fakültesi
4
4500


Müzik
Müzik ve Sahne Sanatları Fakültesi
4
4200


Okul Öncesi Eğitimi
Eğitim ve insan kaynakları gelişimi Fakültesi
4
4200


Özel (Engelli Çocuklar) Eğitimi
Eğitim ve insan kaynakları gelişimi Fakültesi
4
4200


Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik
Eğitim ve insan kaynakları gelişimi Fakültesi
4
4200


Reklamcılık
Sanat Fakültesi, Bilgisayar ve YaratıcıSanayi Fakültesi
4
4500


Sanat Dans Eğitimi/ Öğretmenliği
Müzik ve Sahne Sanatları Fakültesi
4
4200


Spor Bilimi
Spor Bilimleri ve Antrenörlük Fakültesi
4
4200


Spor Koçluğu Bilimi
Spor Bilimleri ve Antrenörlük Fakültesi
4
4200


Spor Rehabilitasyonu Bilimi
Spor Bilimleri ve Antrenörlük Fakültesi
4
4200


Tamil (Hint) Dili
Dil ve iletişim Fakültesi
4
4200


Tarih Öğretmenliği
İnsan Bilimleri Fakültesi
4
4200


Tiyatro Eğitimi/ Öğretmenliği
Müzik ve Sahne Sanatları Fakültesi
4
4200


Yaşam Becerileri Öğretmenliği
Teknik ve Mesleki Eğitim Fakültesi
4
4800


Yazılım Mühendisliği
Sanat Fakültesi, Bilgisayar ve YaratıcıSanayi Fakültesi
4
4500


Ziraat Bilimi Öğretmenliği
Teknik ve Mesleki Eğitim Fakültesi
4
4800


İngilizce Hazırlık
Yabancı Diller Fakültesi
N/A
1900


TOPLAM Kayıt Masrafları
Kayıt
N/A
1600




 Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder