10 Aralık 2013 Salı

KANADA ÜNİVERSİTELERİNE KABUL ŞARTLARI



Kanada' eğitim standartları en yüksek ülkeler arasında olmakla birlikte, ülkedeki üniversitelerin çoğunluğunu devlet üniversiteleri oluşturmaktadır. Aralarında dünyaca ünlü üniversitelerinde bulunduğu Kanada diğer birçok ülkeye kıyasla daha ekonomiktir ve harc ücretler her üniversiteye göre değişiklik gösterir. 
Üniversitelerde lisans, yüksek lisansve doktora dereceleri verilir, ve ayrica çoğu college sertifika ve diploma programları sunmaktadır. Uluslararsı öğrenciler Kanada üniversitelerinda yari ve tam zamanlı öğrenim seçeneklerine sahipler. 
Kanada da eğitim süresi bölümüne göre lisans egitiminde 3 ve 4 sene, yuksek lisansta ise 1,5 ve 2 sene arasında değişir.

KANADA'DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİNİN AVANTAJLARI NELERDİR?
  • Kanada üniversiteleri eğitim ve araştırma konusunda dünyanın önde gelen ülkesidir,ve üniversiteleri dünya sıralamalarında üst sırada gelir,
  • Kanada da üniversite eğitimi alabilmek için Turkiyede barajı geçmek ya da bir üniversiteye yerleşme koşulu yoktur,
  • Toronto ve Vancouver şehrileri başta olmak üzere yaşam koşulları ve ülke güvenliği göz önünde bulundurularak en yaşanılır ülke seçilmiştir,
  • Kanada üniversite öğrencilerine haftada 20 saat çalışma izni verir,
  • Kanada da bazı üniversitelerde yaz döneminde eğitim dönemi açılır ve öğrenciler yaz dönemi aldiklari eğitim sayesinde 4 senelik okulu daha kısa sürede bitirebilirler,
  • Uluslararası öğtenciler bazı dil okulları aracılığı ile şartlı kabul alarak üniversitelere TOEFL ya da IELTS sınavlarına girmeden geçiş yapabilirler,
  • Kanada' da daha ekonomik olan iki yıllık college eğitimi ardından not ortalamasına bakılarak dört yıllık üniversitelere geçiş imkanı verilir,
  • Kanada da 2 yıllık diploma, üniversite ya da yükseklisans programlarından mezun olan uluslararası öğrenciler üç yıla kadar Kanada'da oturma ve tam zamanlı çalışma hakkı alırlar,
  • Kanada kalifiye iş gücüne açık bir ülke olduğu için özellikle sağlık bilimleri, mühendislik, bilgisayar bilimleri mezunlarına iyi iş olanakları vardır.
  • Kanada üniversiteleri YÖK tarafından tanınmaktadır.
  • Kanada College ve Üniversitelerinden alınan diplomalar tüm dünyada tanınmaktadır,
  • Kanada eski bir Fransa kolonisi olduğu için bazı eyaletlerinde fransizca ve ingilizce çift resmi dil olarak kabul edilir, ve aynı anda iki dili yaşama şansı sunar, ve bazı eyaletlerde her iki dilde de eğitim sunulur.
KANADA ÜNİVERSİTELERİNE KABUL ŞARTLARI
Kanada üniversitelerinin çoğunluğu Sonbahar ve İlkbahar dönemi açar , ve bazıları ise yaz dönemi açarak üç dönem eğitim imkanı sunarlar. 
Kanada üniversitelerinin Eylul dönemi başlangıcı başvuruları için başvurular çoğu üniversitede Nisan ayında sona ermektedir. Ocak ayı başlagıcı başvurular ise Eylül ayına kadar yapılabilir. 
Kanada eyalet sisteminden oluştuğu için Kanada Üniversite başvuruları ve kabul koşulları her eyalete göre değişir. Ancak genel başvuru koşulları şu şekildedir;

  • Kanada'da lisans ve yükseklisans eğitimine kabul almak için en önemli kabul koşulu ingilizce bilgisi ve not ortalamasıdır,
  • Kanada Üniversitelerinde istenen not ortalaması genelde 4 üzerinden 3 şeklindedir,
  • Kanada Üniversiteleri ingilizce bilgisini IELTS ve TOEFL sınavları ile değerlendirmekte, fransızca eğitim veren üniversiteler ise kendi bünyesinde dil sınavı açmaktadır,
  • Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                     Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
      Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                                   SD YURTDIŞI EĞİTİM
    DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
    SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                         SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                              www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                              www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder