9 Aralık 2013 Pazartesi

MIAMI DE İNGİLİZCE ÖĞRENIN


Miami Hakkında
Amerika Birleşik Devletlerinin, Florida eyaletinde yer alan şehir, Florida eyaletinin en önemli turistik mekânlarından biridir. Şehrin en önemli gelir kaynağı turizmdir. Halkın büyük bir çoğunluğu Latin kökenlidir.
Miami Karnavalı, Büyük Florida Operası, Frost Sanat Müzesi ve Miami Bilim müzesine ev sahipliği yapan şehir aynı zamanda çok kültürlü yapısından dolayı değişik müzik ve danslara da ortam oluşturmaktadır.

Okul Hakkında
Okul finansal merkezin göbeğinde yer almaktadır. Binada yüzme havuzu, spor alanı ve restoranlar gibi birçok sosyal alan bulunmaktadır. Okul içerisinde geniş sınıflar, iki resepsiyon alanı ve büfe bulunmaktadır.

Bunun haricinde kablosuz internet bağlantısı ve bilgisayar laboratuarları da bulunmaktadır.


Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder