10 Aralık 2013 Salı

MALEZYA VE İNGİLTERE DİPLOMASINI BIRLIKTE ALIN

MALEZYA VE İNGİLTERE DİPLOMASINI BIRLIKTE ALIN 
Uluslararası Westminster Üniversitesi Londra Ticaret Okulları (LSC-London School of Commerce) Birliğinin bir üyesidir. Sadece İşletme Branşında eğitim vermekte olan Westmister üniversitesi gerek harç ücretleri gerekse, İngiltere Kampüsünde Malezya Fiyatlarına eğitim görme imkanları hem Lisans Öğrencilerinin hem de MBA yapmak isteyenlerin dikkatini çekmektedir.
Uluslararası Westminster Üniversitesi Londra Ticaret Okulları (LSC-London School of Commerce) Birliğinin bir üyesidir. Westminster üniversitesi kampüsü Subang Jaya Selangor bölgesinde, eğitim vadisinde yer almaktadır.

Amacımız kaliteli bir eğitim ile başarıya ulaşmanızı sağlamaktır. Derslerimizin içeriği değişen ve gelişen koşullara uygun, iş odaklı çalışma becerilerini geliştirmeye uygun şekilde oluşturulmuştur.
Londra Ticaret Okulu
Londra Ticaret Okulu Birliği (LSC) Cardiff Metropolitan Üniversitesi'nin organize ettiği kolejler birliğidir. Londra Ticaret Okulu Grubu'nun aynı zamanda Malezya, Bangladeş, Sırbistan, Sri Lanka, Kenya ve Vietnam 'da da kampüsleri bulunmaktadır.
Birçok farklı ülkeden öğrencilerin gelmesinin en önemli sebebi Londra Ticaret Okulu Birliği ve ona bağlı kuruluşların olağanüstü kaliteli ve uygun eğitim sunmasıdır. Kalite, her zaman Londra Ticaret Okulu Birliği'nin vazgeçilmez ilkesi olmuştur.
LSC İngiltere'nin Tier 4 (Genel Öğrenci Vizesi) ilk alan okullarından biridir. LSC aynı zamanda Bağımsız Yükseköğretim Kurumları Derneği'nin (AIHEP) kurucu üyesi ve British Council üyesidir
Neden Uluslararası Westminster Üniversitesi?
Uluslararası Westminster Üniversitesi verdiği kaliteli eğitim ile tanınmaktadır. Uluslararası Westminster Üniversitesi Londra Ticaret Kolejleri Grubu'nun üyesidir. Ayrıca üniversitenin Malezya kampüsünde verilen eğitim İngiltere'deki müfredatı kullanılmakta ve sıkı kontrollerle İngiltere eğitim kalitesinden ödün verilmeden uygulanmaktadır.
Uluslararası Westminster Üniversitesi'nde eğitim almanın avantajları:.
§  İngiltere Cardiff Metropolitan Üniversitesi diplomasıyla birlikte çift diplomayla mezun olma fırsatı
§  40'dan fazla ülkeden gelen öğrencilerin oluşturduğu bir ortamda gerçek bir uluslararası deneyim
§  Okulu başarıyla tamamlayan ve yüksek lisans yapmak isteyen öğrencilere burs imkanı
§  Uluslararası kabul gören kaliteli eğitim
§  Senede 3 defa başvuru imkanı
§  Uygun ücretli İngilizce hazırlık programı
§  Hem Malezya' da hem Londra'da eğitim hayatınız boyunca verilen profesyonel danışmanlık
§  Kampüsün toplu taşıma araçlarına 5 dakika yürüme mesafesinde bulunması
§  Eğitim ve eğlence gezileri
§  Malezya fiyatlarına 1 sene boyunca İngiltere'de eğitim görmek
Bölüm Adı
1. Yıl
2. Yıl
3. Yıl
(3+0) İşletme Bölümü
9,975
9,975 RM
2,950 Sterlin
(2+1) İşletme Bölümü
Son Yıl İngiltere Kampüsünde
9,975 RM
9,975 RM
2,950 Sterlin
§   
MBA (İşletme)
12 Ay
21,950 RM
§  İngilizce Hazırlık
§  2 Seviye (8 Ay) : 7,950 RM
3 Seviye (12 Ay) : 9,950 RM
§  Öğrenciler Seviye Tespit Sınavından sonra uygun seviyeden İngilizce Hazırlık sınıflarına başlar.
§  Bölüm Hazırlığı
§  A-Level (12 Senelik Lise Eğitimi) eğitim seviyesinde olmayan öğrenciler için Bölüme özel hazırlık programı sunulmakadır. Bu program 1 yıl sürmektedir.
§  12 Ay Bölüm Hazırlığı : 9,500 RM
§  * 1 RM = 0,6 TL
§   Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

§   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder