10 Aralık 2013 Salı

Makedonyada kimler okuyabilir

 TÜRKİYEDEN  MAKEDONYA YA ÖĞRENCİ GÖNDEREN  ÖNCÜ FİRMA  SD YURT DIŞI EGİTİM DANIŞMANLIGI İLE HAYALİNİZİ YASAYIN …
       Makedonyada kimler okuyabilir
lise mezunu olan herkez makedonyada okuyabilir .hangi liseden mezun olursanız olun alanınız ne olursa olsun hic fark etmez  istediğiniz bölümü okuyabilirsiniz
 Tıp fakültesi okumak istiyorum diyenlerdenseniz mezun oldugunuz alan ne olursa olsun yada ders gemce notunuz düşük olsun .bunların hic bir onemi yok önemli olan siz makedonyada egitim almak istiyormusunuz ?
Ve hangi bölüme kayıt yaptırmak istiyorsunuz ?





      Bunların cevabı sizde .türkiyede her gecen gün sınavları kazanmak ve öğrencilerimizin girmek istediği bölümleri kazanma olasılıgı gün gectikce düşmüs ve düşmektedir . bu durumda
---Ya istemediğimiz bir bölümde okumak zorunda kalacagız
----Yada istediğimiz ve hayalıni kurdugunuz bir bölüme girme imkanımız olan makedonyada okuyacagız .
Peki siz ne düşünüyorsunuz ….
İste tam zamanı ….

Sd  yüzlerce öğrencinin yüzünü güldürdü .sizinde yuzünüz gülsün… bu stresten kurtulmak istiyorum diyorsanız bize ulasın
Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder