10 Aralık 2013 Salı

ÖĞRENCILER YURT DIŞINDA OKUMAK ICIN HANGI ÜLKELERI SECIYORLAR


ÖĞRENCILER YURT DIŞINDA OKUMAK ICIN HANGI ÜLKELERI SECIYORLAR
Uluslararası Eğitim Enstitüsü IIE, 2011-12 akademik yılında eğitim için Amerika'ya giden uluslararası öğrenci sayısını açıkladı.
2011-12 akademik yılında 11.973 Türk öğrenci eğitim almak üzere Amerika'ya gitti. Bu öğrencilerin çoğunluğu lisansüstü eğitim alırlarken öğrencilerin eğitim seviyelerine göre dağılımı şöyle:
29.2% lisans eğitim alan öğrenciler
51.8% lisansüstü eğitim alan öğrenciler
8.3% diğer eğitim seviyelerinde (dil kursu vb.) eğitim alan öğrenciler
10.8% OPT (Optional Practical Training) alan öğrenciler
Amerika'ya giden yabancı öğrenci sıralamasında Türkiye önceki yıllardaki sırasını kaybetmedi ve 10. sırada yer aldı. Amerika'ya en çok öğrenci gönderen ülke ise geçen seneki gibi bu sene de Çin oldu. Çin'i Hindistan ve Güney Kore takip ediyor.
Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder