11 Aralık 2013 Çarşamba

İRLANDA DA LISE EGITIMI

İRLANDA'DA LİSE EĞİTİMİ

İrlanda gerek üniversiteleri gerek liseleri ile eğitime özel önem veren ülkelerden biridir ve eğitim sistemleri ile gurur duyarlar. Avrupa Birliği üyesi ülkeler içinde en fazla okul ve üniversite başvurusu bu ülkede olmaktadır. İrlanda geleneksel eğitim sisteminden dolayı çocuklar için en iyiyi ön planda tutmaktadır. Derslerin yanı sıra İrlanda'da liseler spor olanakları, boş zaman aktiviteleri ve kişisel gelişim programları da sunmaktadır. 

Kimi yönleri ile Amerikan eğitim sistemini andıran İrlanda eğitim sisteminde standart gündüz okulları mevcuttur. İrlanda'da lise eğitimi üniversiteye girişi ön planda tutmaktadır. Müfredatları oldukça geniştir. Lise mezunlarının çoğu üniversiteye gitmektedir.Gündüz okulları kilise kökenli veya modern, yanlız kız-erkek veya karışık okullar olabilir.


Gündüz eğitimli düz liselerin yanı sıra özel elit gündüz okulları ve elit yatılı okullar da mevcuttur. Bu okullar genellikle şehir merkezindedir ve mezunlarının nerede ise %90'ının iyi üniversitelerden mezun olmalarından haklı bir gurur duymaktadırlar.
Ücretler
Okul
Akademik Yıl Ücretleri
Elit Gündüz Özel Liseleri
34,393 TL
Yatılı Özel Liseler
Okuluna göre 46,096 TL ile 56,340 TL arasında değişmektedir.
Ücrete dahil olanlar: İrlanda liselerine başvuru ücreti, İrlanda liselerinden birine yerleştirme ücreti, Aile yanı konaklama veya yurtta konaklama, Okul üniforması ve okul kitapları, En yakın havaalanından karşılama ve uğurlama, Sınav ücretleri, Yerel danışmanlarımızca sağlanacak her tür yardım ve öneri, Vize başvurunuz için danışmanlık, Her ay çocuğunuzun durumunu gösteren genel rapor, İrlanda eğitim bakanlığınca verilen eğitim belgesi ve okuldaki not durumunuz (karne), Uyum programı.
Ücrete dahil olmayanlar: Uçak bileti, aile yanında kalanlar için okul-ailem arası ulaşım bedeli, cep harçlığı  



Soru ve Cevaplar
Program bana göre mi?


- 12 ve 19 yaşları arasındaysanız,
- İngilizce seviyeniz upper intermediate seviyesinde ise ve bunu geliştirmek istiyorsanız,
- Son 3 yılda okuldaki notlarınız ortalama ve ortalama üstü ise,
- Eğer İrlanda'da lise eğitimi görmek istiyorsanız , İrlanda'da liseleri ve yaşam tarzını merak ediyorsanız,
Evet bu program tam size göre...

İrlanda eğitim sisteminden neler bekleyebilirim?

  İrlanda'da lise eğitimi almanın anlamı çok iyi bir lise eğitimi demektir ve eğitiminizin sonunda İngiltere veya İrlanda'da bir üniversiteye devam edebileceğiniz anlamına gelmektedir.
  Hangi programlar mevcut ve ne zaman başvurmalıyım?

  İrlanda'da lise eğitimini isterseniz bir dönem isterseniz 6 yıl süre ile alabilirsiniz. Tabii ki bu yaşınıza, daha önce okuduğunuz okullardaki başarılarınıza ve İngilizce seviyenize bağlı olmakla birlikte en önemlisi sizin ne yapmak istediğinize bağlıdır. Gündüz eğitim veren okulların programları Eylül'den itibaren başlamaktadır. İkinci dönemin başlangıcı ise Ocak ayındadır. Yatılı okullarda dönemlik başvurular kabul edilmez yalnızca yıllık başvuru yapılabilmektedir.

Eylül'e başlayacak yatılı okullar için başvurunuzu en geç Mayıs ayı ortasına kadar yapmalısınız. Aile yanı konaklamalar için başvurular Haziran ayında yapılabilir. Ocakta başlayacaklar için ise başvuru tarihi en geç Kasım ayı olmalıdır.

  İrlanda'daki bir liseden mezun olmam mümkün mü?

  İrlanda'da lise diploması alabilmek için bir bitirme sınavına girmeniz gerekiyor. Bu sınava girebilmek içinse lise eğitiminizin 2 veya 3 yılını İrlanda'daki liselerde tamamlamış olmalısınız. Eğer bitirme sınavında başarılı olursanız İngiltere veya İrlanda'da ya da bir başka ülkede istediğiniz üniversiteye başvurabilirsiniz.
  Program ücretlerine neler dahildir?

  
İrlanda liselerine başvuru ücreti, İrlanda liselerinden birine yerleştirme ücreti, aile yanı konaklama veya yurtta konaklama, okul üniforması ve okul kitapları, en yakın havaalanından karşılama ve uğurlama, sınav ücretleri, yerel danışmanlarımızca sağlanacak her tür yardım ve öneri, vize başvurunuz için danışmanlık, her ay çocuğunuzun durumunu gösteren genel rapor, İrlanda Eğitim Bakanlı tarafından verilen eğitim belgesi ve okuldaki not durumunuz (karne), uyum programı.
Ücretlere dahildir.

Ücrete dahil olmayanlar: Uçak bileti, aile yanında kalanlar için okul-aile arası ulaşım bedeli, cep harçlığı.


İrlanda'da Lise Eğitimi için Başvurular
Amerika'da Lise programlarımız hakkında detaylı bilgi almak ve çocuğunuzun ihtiyacı olan doğru danışmanlık hizmeti için, sizi SD WORLD ofislerine davet ediyoruz. 







Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder